obudowa przenośna średnioszczelna.

Witam. potrzebuję włożyć ok 10-15kg elektroniki do obudowy. najlepiej metalowej, z rączką(?) o wymiarach mniej więcej mini tower od PC. Urządzenie ma być używane w warunkach budowlanych, będzie jednak chłodzenie więc szczelność i tak marna. szukam szukam i nic mi nie pasuje. Obudowa od PC jest "mało profesjonalna" więc chciałbym coś ładniejszego. Może ktoś zna producentów takich obudów?

pozdrawiam, AdamG

Reply to
AG

A co ty chcesz robić? Lampowy wzmacniacz do nagłaśniania placów budowy? G.E.C.K. (kto zna Fallouta to wie :D)?

Określ dokładniej jaka ta obudowa ma być- czy np. walizkowa, do szafy, stojąca jak mini-tower czy leżąca?

stojąca jak MT była by najlepsza, ale jeśli inna orientacja będzie spełniać moje oczekiwania to nie pogardze. urządzenie będzie przynoszone, następnie popracuje z 5 godzin i z powrotem. Nie musi to być walizka. Jednak obudowa leżąca wymaga położenia jej na jakimś stoliku. trudno schylać się do ziemi by coś włączyć. Poza tym stojąca, z wentylatorem u góry, zassie mniej kurzu.

AdamG

A musi być wentylator przedmuchujący wnętrze? Nie lepiej użyć heat-pipe i radiatory + wentylator na zewnątrz?

lepiej, ale nie wszystko da sięprzykręcić do radiatora. jak chłodzić transformator? jeśli nie wiatrakiem.

AdamG

Mieszać powietrze wewnątrz - duża powierzchnia obudowy metalowej jest w stanie odprowadzić naprawdę solidną ilość ciepła.

Tak. Obudowa metalowa jest lepszym rozwiązaniem. Jeśli będzie szczelna - będzie lepiej. Tylko skąd taką wziąć (gdzie kupić)? Czy pozostaje tylko zlecenie? To będzie trwać wieki...

na szczęście mam trochę czasu.

pozdrawiam, AdamG

Reply to
AG

AG napisał(a):

Zerknij w oferte Bopli

ze szczegolnym uwzglednieniem:

  1. INTERZOLL PLUS - znadziesz w dziale 19'
  2. CombiCard I

Soyter jest ich dystrybutorem. Zadzwon do nich.

Reply to
medenes

Dzięki. Znam. Wszystko cacy poza: jak to postawić aby płyta czołowa nie była od góry? Będą z niej wychodzić dość grube przewody. Są to obudowy leżące..., które od biedy można postawić na "plecach". Upieram się raczej przy kształcie PCtowym + rączka(i)+ lepszy wygląd.

Coś mi się kojarzy, że chyba nieduże spawarki mogą być robione w obudowach o interesującym mnie kształcie, tylko jak tam ze szczelnością?

AdamG

Reply to
AG

AG <a._remove snipped-for-privacy@elbud.kasuj.waw.pl> wystukał(a):

Kup obudowe plastikowa z IP-65, sa w dowolnych rozmiarach, od kartki A6 do obudowy PCta, dorobisz sobie raczke i możesz nosić. W takiej obudowie od ponad 2 lat stoi mi AP na dachu i w środku nie ma grama wody.

Reply to
VSS

Użytkownik Adam Górski napisał:

Umiesc trafo poza glowna komora z elektronika, a reszte zamknuj szczelnie. Wentylator przeciagajacy powietrze przez cala obudowe, to kiepski pomysl, zwlaszcza w warunkach budowlanych. Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

To będzie trafo przetw. impulsowej więc nie powinno byc daleko od elektroniki.

Powoli przychylam się do jakiejś 19" postawionej na boku, albo plastik INTERNORM z odpowiednią ilością "wydłużaczy". Widzę, że nie będzi to łatwy wybór...

pozdrawiam AdamG

Reply to
AG

Użytkownik "AG" <a._remove snipped-for-privacy@elbud.kasuj.waw.pl> napisał w wiadomości news:choqmd$jft$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

Fakt... niewielu producentów produkuje duże a solidne obudowy przenośne. Czyżby wszyscy aż tak wierzyli w miniaturyzację? ;-) Pogadałem ze swoimi BookMarkami i wybrałem to co ew. może mieć jakiś związek z tematem. Może znajdziesz punkt zaczepienia:

duże odlewy Al.

kufry, skrzynie transportowe

Producenci zagraniczni:

( ->

)
Producenci krajowi:
Wybrałem tylko tych, którzy mogą mieć jakiś z związek z dużymi obudowami metalowymi a nie są nastawieni wyłącznie na rack-19". W razie potrzeby tutaj znajdziesz wszystkie moje bookmarki związane z obudowami:

Marek Dzwonnik

Wybrałem tylko tych, którzy mogą mieć jakiś z związek z dużymi obudowami

oo! dziękuję bardzo. jeszcze nie wiem czy znajdę coś dla mnie ineteresującego, ale juz jest jakis punkt zaczepienia.

pozdrawiam, AdamG

Reply to
AG