Obudowa do puszki podtynkowej.

Witam.

Chce sobie zrobić ściemniacz, klon czegoś co można zobaczyć pod linkiem:

http://allegro.pl/vl-c701b-62-wlacznik-pojedynczy-impulsowy-livolo-i2612260019.html

Mam problem ze znalezieniem odpowiedniej obudowy, którą można by
zamontować bezpośrednio w standardowej podtynkowej puszce instalacyjnej.
Panel czołowy wykonam we własnym zakresie, chodzi mi o tę część do
której mocuje się panel.
Widać taką obudowę w odnośniku, który podałem.
Czy ktoś wie gdzie mógłbym taką obudowę (w zasadzie pusty koszyk) zakupić?

Pozdrawiam.

Re: Obudowa do puszki podtynkowej.
http://allegro.pl/vl-c701b-62-wlacznik-pojedynczy-impulsowy-livolo-i2612260019.html
zakupić?

Berker ma w swoim programie dummy ramki oraz ramki do zamocowania gniazd
BNC, SUB-D i podobne. Należą coprawda do systemu, ale można kupić "w
kawałkach". Inne firmy gniazdkowo-wyłącznikowe pewnie też mają. Inna
możliwość to kupić tanie gniazdko wtykowe i skanibalizować.

My jsme BorgovĂŠ. Sklopte ĹĄtĂ­ty a vzdejte se. Odpor je marnĂ˝.

Re: Obudowa do puszki podtynkowej.

Której standardowej puszce? Bo rozmiarów jest kilka, jeśli chodzi o okrągłe.
Plus kilka prostokątnych.

Tanie rozwiązanie dla małych serii konstrukcji DIY: bierzesz puszkę
rozmiar mniejszą niż ta w ścianie, i z otworkami na śrubki (nie
wszystkie je mają).  Jeśli chcesz do puszki 70mm, to bierzesz 50mm.
Jeśli do 50mm, to bierzesz 32mm (czy 35mm nie pamiętam).
Gdzie - każda hurtownia elektryczna, niektóre markety.

Zawsze też można zalać masą, zamiast obudowy. Rozwiązania podsuwa wyobraźnia.

--
DJ