obudowa da złącza D-SUB 44pin

Potrzebne mi złącze D-SUB 44 pin (DSC-444 w TME). Ale, nie mogę znaleźć obudowy do tego złącza. Patrzyłem też w ELFIE, i chyba w ogóle nie ma obudowy do takiej wartości pinów ? No, ale to przecież niemożliwe... Źle szukam ?

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5j8il$48g$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Wskazowka: DB-9 i geste DB-15... Obudowa od zwyklego DB-25 powinna byc na miare OIDP...

Szymon

Reply to
Szymon

aa, tak kolega kombinuje... Hm, no tak, ale to muszem (chociaż nie chcem) przymierzyć lubo też kupić "na wiarę"... No dobra, ale koncepcja chyba słuszna jest....

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5jmo8$ec7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

były jeszcze DB-37 OIDP, może tę koncepcję też sprawdź :)

e.

Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości news:4c7d7a55$0$21008$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Wyczuwam u Kolegow delikatna niechec do sprawdzenia dokumentacji;)

Stawiam na DB25:)

Szymon

Reply to
Szymon

Użytkownik "Szymon" snipped-for-privacy@pocztanaonecie.pl napisał w wiadomości news:i5jv94$43i$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

niestety to prawda, zainteresowałem się wymiarami ale już było za późno :)

e.

Am 01.09.2010 00:30, schrieb entroper:

Używam D-SUB HD 44 piny i do tego obudów D-SUB 25. Pasują bez problemu. Tylko kabel czasem trudno upchnąć, jak masz komplet odrutowania. Wybierz taką obudowę, gdzie zabezpieczenie przed wyrwaniem jest odpowiednie do twojego kabla. Ja mam, oprócz metalowych, takie z czarnego tworzywa z 3 możliwymi wyjściami kabla (180°, 135° i 225°) z klapkami.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

akurat z tym (znaczy wyrywaniem) problemu nie będzie, bo kabelek 20 cm wewnątrz obudowy, więc go nawet nikt nie zobaczy. Tak, że tylko wymiar istotny.

Pozdr.

Reply to
sundayman

Na pewno do tych złącz pasuja obudowy od D-SUB25. Wczoraj kupowałem 5 takich złacz do radiolinii nec pasolink. jako obudowy zastosowałem te do D-SUB25.

Reply to
VSS