obudowa da złącza D-SUB 44pin

Potrzebne mi złącze D-SUB 44 pin (DSC-444 w TME).
Ale, nie mogę znaleźć obudowy do tego złącza. Patrzyłem też w ELFIE, i chyba
w ogóle nie ma obudowy do takiej wartości pinów ?
No, ale to przecież niemożliwe... Źle szukam ?

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

Wskazowka: DB-9 i geste DB-15...
Obudowa od zwyklego DB-25 powinna byc na miare OIDP...

Szymon

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

aa, tak kolega kombinuje...
Hm, no tak, ale to muszem (chociaż nie chcem) przymierzyć lubo też kupić "na
wiarę"...
No dobra, ale koncepcja chyba słuszna jest....

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin
"na

były jeszcze DB-37 OIDP, może tę koncepcję też sprawdź :)

e.

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

Wyczuwam u Kolegow delikatna niechec do sprawdzenia dokumentacji;)
http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-4.pdf
http://zefiryn.tme.pl/dok/a13/dsc-1.pdf

Stawiam na DB25:)

Szymon

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

niestety to prawda, zainteresowałem się wymiarami ale już było za późno :)

e.

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

Używam D-SUB HD 44 piny i do tego obudów D-SUB 25. Pasują bez problemu.
Tylko kabel czasem trudno upchnąć, jak masz komplet odrutowania. Wybierz
taką obudowę, gdzie zabezpieczenie przed wyrwaniem jest odpowiednie do
twojego kabla. Ja mam, oprócz metalowych, takie z czarnego tworzywa z 3
możliwymi wyjściami kabla (180°, 135° i 225°) z klapkami.

Waldek

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

akurat z tym (znaczy wyrywaniem) problemu nie będzie, bo kabelek 20 cm
wewnątrz obudowy, więc go nawet nikt nie zobaczy.
Tak, że tylko wymiar istotny.

Pozdr.

Re: obudowa da złącza D-SUB 44pin

Na pewno do tych złącz pasuja obudowy od D-SUB25. Wczoraj kupowałem 5 takich
złacz do radiolinii nec pasolink. jako obudowy zastosowałem te do D-SUB25.

--
VSS
http://vss.pl