obsługa kart pamieci dla AT91SAM7 ?

składam prosty układ oparty na AT91SAM7 i chciałbym mieć możliwoœć zapisywania pewnych danych na karcie pamieci (najlepiej SD, microSD) jaki kontroler sugerowalibyœcie?

Reply to
qlphon

Podłšcz bezpoœrednio pod SPI. Ja taka mam zrobione na LPC2148. Nie wiem jak na SAMa, ale na LPC gotowy kod Ÿródłowy obslugi karty SD + FAT + bootloader z karty znajdziesz np. na stronach sparkfun, np. w tym projekcie:

(pobierz kody Ÿródłowe)

Reply to
Piotr Pitlab Laskowski

qlphon pisze:

Podłącz kartę przez interfejs SPI a w systemie Nut/OS znajdziesz wszystko, czego potrzeba do jej obsługi - włącznie z systemem plików FAT:

Adam Dybkowski