obrysy na sciezkach do frezowania

Założenia do w/w przekształcenia są już opracowane, jednak napisanie stosownych funkcji (bibliotek/programow/cokolwiek) troche kosztuje, jestes zainteresowany współudziałem? (samemu w tym momencie nie sfinansuję projektu, tym bardziej że moja frezareczka jeszcze nie ukończona).

Dziwi mnie jedno - pokazywałeś mi maszyne, oprogramowanie, płytki - wszystko Twoje i u Ciebie, a teraz pytasz o takie banały. Jak to w koncu jest?

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Moja frezarka tez jeszcze w proszku, ale do tego oprogramowania sie dokladam - przeciez kiedys skoncze i wtedy program bedzie jak znalazl.

Reply to
jerry1111
Reply to
Przemyslaw Kimla