NTG? procesory intella? - Page 2

Re: NTG? procesory intella?

Masz zajebiste pojęcie o pracy biurowej. Wypić kawy (w tym czasie komputer
się włączy), napisać maila (podczas włączania programu pocztowego można
zjeść drugie śniadanie) i iść do domu.

Re: NTG? procesory intella?

Jakiego programu pocztowego używasz. Mi Outlook Express włącza się w jakieś
0,7s (kliknę i liczę: sto dwadzieś .... i już jest włączone).
To komputer biurowy.
W domu to zupełnie inna bajka. Przez odwiedzanie jakichś różnych dziwnych
stron przez dzieci (jakieś filmy, czy ja wiem co) jest tak zabagnione, że po
włączeniu "rozgrzewa się" dłużej niż stare lampowe radio, ale to jest typowe
dla domowego komputera, nikt normalny chyba w pracy nie zabagnia sobie
komputera - przecież nie dało by się pracować no i ciągle by się człowiek
stresował a stres zabija.
P.G.

Re: NTG? procesory intella?

wlasnie sam to napisalem przedchwilą, jarkowi. tu się Piotr zgadzam z tobą
wpełni.

No, mogę ci pokazać, bo się przesiadam między takimi  kilka razy dziennie.
:-)

No i EOT złamałem.
:-)

dziękki,

--
Pozdrawiam, Bartek

Re: NTG? procesory intella?

Nie jest logicznym argument o ZX Spectrum w kontekście laptopa
biznesowego. Pakiety biurowe robią się coraz większe i bardziej
mułowate. Czytnik poczty to też raczej nie Elm. W tej chwili mam
otwartego Tb i zajmuje 220 MB. Tak Megabajtów.
Pytający pisze o grafice procka wiec chyba nie zamierza kupować lapka z
jakimś wypasionym czipem graficznym NV czy ATI. Czyli w sam raz to
zastosowań biurowych. A moc procka przyda się za rok czy 2, gdy pakiety
będą bardziej rozbudowane, przeźroczystości jeszcze bardziej
zajebiaszcze itp.

Twierdzenie schebela nic nie wnosi do dyskusji. Kupowanie teraz sprzętu
poniżej I5 jest bez sensu. No chyba ze potrzebujesz lapka do serwisów
mającego pracować jako terminal.

Zauważy czy za rok okno mu się będzie otwierać w 2 sekundy czy w 8.

  Natomiast jak się zepsuje to zauważysz. Dlatego

Próbowałem kierować się kiedyś opiniami o awaryjności. Nie pozostawili
suchej nitki na HP, Acerze, Asusie, Toshiba, Fujitsu itp. Nawet Dellowi
i IBM (wtedy) się oberwało. Gdybym miał się słuchać internetowych speców
to do tej pory nie miałbym laptopa.

Re: NTG? procesory intella?
W dniu piątek, 4 października 2013 08:33:43 UTC+2 użytkownik Bartek n
apisał:
ce,

ziomie

imą

Na te bezsensowne porównania odpowiedział już Piotr, więc nie ma se
nsu dalej bić piany. Tylko po jaką cholerę zakładasz ten wątek, s
koro i tak wiesz lepiej od innych co potrzebujesz?! A kup se co chcesz i du
py nie zawracaj.

Re: NTG? procesory intella?

Przedstawił 3 procki nie różniące się zbytnio ceną ale różniące się
trochę wydajnością i zużyciem energii. Pytał o te subtelne różnice a nie
o to czy teraz jest sens kupować lapka z I5/I7 czy wystarczyłby jakiś
Celeron Dual czy też 486.

Re: NTG? procesory intella?
W dniu piątek, 4 października 2013 08:33:43 UTC+2 użytkownik Bartek n
apisał:

Tak!! Zmień mieszkanie, albo przeprowadź się do piwnicy.

Re: NTG? procesory intella?

W dniu czwartek, 3 października 2013 23:14:53 UTC+2 użytkownik Bartek

Jeśli nie jesteś jeszcze niczym szefem to czas nim zostać bo masz do tego
wyjątkowe predyspozycje.

"Przecież ty tam nic nie robisz to co po ci nowy komputer ?"

A z drugiej strony jak ktoś pisze "laptop biznesowy" i żadnych konkretów to
często ma pewnie na myśli "nie wiem do czego mi to ale chciałbym mieć
super komputer"

Po warunkiem, że to będzie czysty tekst a napiszesz go łącząć się z serwerem
smtp za pomocą telneta.

Re: NTG? procesory intella?
No jak biznesowy to weź ten najdroższy, przecież to logiczne. Każdy
biznesmen musi mieć wypasionego ultrabooka ;)

morghul

P.S. Naprawdę masz problem z poszukaniem tych informacji w sieci,
pomijając to, że to nie jest odpowiednia grupa?

Re: NTG? procesory intella?

Nie każdy. Tylko ten lepszy. Dlatego trzeba kupić nowy i się pokazać.
Wtedy wygrywa się wszystkie negocjacje z cieniasami, co mają krótszego.

Re: NTG? procesory intella?
i wszyscy Cię kopią w dupe, a ja jestem zagorzałym przeciwnikiem takiego
postępowania, ale sam się prosisz.
Moje zdanie spróbuje opisać tak:
Weźmy do porównania 2 komputery: taki z procesorem i7 i z konkurencji.
1. przypadek. szybko musisz uruchomić komputer i wysłać emaila. na
którym komputerze szybciej to zrobisz: Na tym który ma dysk SSD (no
chyba ze jeszcze któryś niema windowsa tylko linuksa)
2. Na którym szybciej otworzysz PDfa? Znowu jeśli musi się wczytać
przeglądarka PDF, potem plik pdf - szybszy będzie ten który ma szybszy
dysk, w większości to ssd
3. i tak możemy bez końca
oczywiście że film (12 klatek na sekundę) będzie liczył szybciej i7, ale
co za różnica jak na efekt i tak poczekasz do rana? I tak bateria tego
nie wytrzyma! Mało tego, być moze energia zaoszczędzona na dysku SSD
przewyższy różnice w energochłonności procesorów! Gdybś jednak
porównywał komputery wyposażone tylko w ssd, (albo te same hdd) w
podobnej klasie cenowej różnice będą trudno mierzalne, nie odczuwalne
dla zwykłego użytkownika.
Może powinieneś się skupić na trwałości, gwarancji door to door, albo
wręcz zagłosować portfelem za firmą AMD?

Co byś nie kupił, będzie działać dobrze, a Ty i tak będziesz miał
zgryza: czy to był najlepszy wybór?
:)

Powodzenia i nie przejmuj się opinią innych
ToMasz

Re: NTG? procesory intella?

ale poczyniles bledne zalozenie, ze wybieram laptopa z tradycyjnym
magnetycznym dyskiem.. :)

wybralem naprawde maszynę taką, która powinna... bo jak będzie zobaczymy
gwarantować  trwałość, jakość, wygodę, jedną z najdluzszych gwarancji na
rynku...
No i ten dylemat procesorowy jest tak jak opisalem na zasadzie doplace 100
czy 200 zl i mam I7. nie doplace, mam I5. a że nie ogarniam dzialania pod
kontem energii, roznic wydajnosci, itp, to dlatego pytam. pytam na grupie
elektronicznej, bo może ktoś mi powie jak to dziala:-)

To naprawde nie jest kwestia czy I5 da radę. bo da, tylko czy może jednak
warto doplacic do I7, bo będzie latwiej sprzedać, bo za pare lat będzie
jednak nieco bardziej wydajny, itp itd.
a może nie warto, bo jednak tego  prądu pobiera więcej, niż bazowo nizej
taktowany I5, itp itd. itp.

--
Pozdrawiam, Bartek

Re: NTG? procesory intella?
On Fri, 04 Oct 2013 17:10:45 +0200, ToMasz

Błędne założenie wynikające z anachronicznych przyzwyczajeń. Komputer
nie należy uruchamiać, on ma być jedynie wybudzony. Na
smartfonie/tablecie ten pdf otwieram od razu, nie ma potrzeby
"uruchamiania" żadnego komputera.