[NTG] obraz katalogów z dysku

Witam

Pytanie w zasadzie nie do końca ma związek z elektroniką,

jednak wiem, że jest tu skupiona grupa ludzi konkretnych

o dość szerokiej wiedzy i doświadczeniu a w sumie nie szukam

rozpatrywania filozoficznego wyższości świąt Bożego Narodzenia

nad Wielkanocnymi jak to często się dzieje na innych grupach.

Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu

struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

(przez maksymalnie prosty mam na myśli, odpalam program wskazuje dysk

wykonuje polecenie zapisz jako i już)? Problem w tym, że musi to umieć

obsłużyć małe dziecko i nie może być to żaden kombajn jak np. programy

do odzysku danych. Pewna osoba znająca tylko podstawową obsługę

komputera, musi dla mnie wykonać właśnie zrzut struktury i przesłać w formie

pliku.

Nie mam teraz zbyt wiele czasu na szukanie kolejnych programów

i instalowanie ich w celu wypróbowania a być może ktoś z Was już zna

z doświadczenia jakieś narzędzie łatwe w obsłudze.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

Darek

Reply to
Darek

Stere jak swiat TREE D:\Cos.

Reply to
Jacek

windows ? A polecenie 'tree' zna ? Mozna ubrac w bat, umiescic na ekranie, wystarczy jedno klikniecie.

Albo

:-)

Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:34:25 +0100, Jacek napisał(a):

Mialo byc TREE D:\ > Cos.txt.

Reply to
Jacek
[....]

-> pl.comp.pecet

Jak juz, to: pl.comp.os.ms-windows.winnt:)

Reply to
Jacek

kurcze, przecie napisałem wyraźnie, że mam

świadomość istnienia innych grup i uzasadniłem dlaczego

tutaj pytam. Również aby ktoś nie poczuł się urażony, że traci czas,

oznaczyłem temat jako NTG.

Zresztą pytanie jest pośrednio TG :-) bo potrzebuje ta listę

katalogów aby poszukać dane archiwalne, które sam wrzuciłem

na ten dysk. Dane z HDD są związane ściśle z elektronika :-).

Niniejszym temat zamykam ponieważ poszukałem proste

narzędzie- file tree printer.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Darek

Reply to
Darek

I uważasz, że to usprawiedliwia wszystko?

I co z tego?

Bla, bla, bla.

Zamknąć to sobie możesz...

Czyli odpowiedzi tej grupy nie potrzebowałeś.

[ciach durne tlumaczenie NTG]

tak. dir /s

Jestes leniwy. To grzech. I malo znasz sie na komputerach - to akurat nie grzech.

I młody tez jestes, tak na oko 15 lat.

Wrzucic tego dir /s > c:\plik.txt do pliku bat i zrobic skrot na pulpicie.

Reply to
ptoki

| Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu | struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

prawdopodobnie masz windowsa XP

w pliku wsadowym , uzyj instrukcje: tree

-=-=-=- opis: tree /?

Przedstawia graficznie strukture folderow na dysku lub w okreslonej sciezce. TREE [dysk:][ścieżka] [/F] [/A] /F Wyświetla nazwy plików w poszczególnych folderach. /A Używa znaków ASCII zamiast znaków rozszerzonych.

-=-=-=-

do sprawdzenia : przycisk START , URUCHOM piszesz : cmd

w okienku terminalowym piszesz : tree \ > test.txt

odczytujesz w okienku : more test.txt

-=-=-=-

lub notatnikiem w swoim katalogu , np.: C:\Documents and Settings\darek>

przy przegladaniu notatnikiem , ustaw czcionke "Terminal"

Reply to
Jerzy Pastusiak

On Tue, 25 Jan 2011, RoMan Mandziejewicz wrote: | Bla, bla, bla.

trol bezrobotny

Reply to
Jerzy Pastusiak

Hehe.. gdyby nie lenistwo, siedzielibyśmy teraz w jaskiniach. Kolega po prostu przedkłada własne lenistwo nad lenistwo grupy, a to nie jest dobry pomysł.

Reply to
PcmOL

In the darkest hour on Tue, 25 Jan 2011 21:20:32 +0100, Jerzy Pastusiak snipped-for-privacy@sci.pam.szczecin.pl> screamed:

Że niby Roman?

Reply to
Artur M. Piwko

Jedno zastanawiające, po kiego czytasz posta, ktorego temat nie wzbudzał watpliwosci, że Ci cukier podniesie?

no więc witaj w KF i zegnaj, choć szczerze pozdrawiam, życząc mniej mrocznych dni...

Darek

Reply to
Darek

najprostszy przyklad:

stworz na pulpicie plik rob_tree.txt

wpisz tekst: tree /a > tree_wynik.txt

zmien rozszerzenie *.txt na *.bat

kliknij na rob_tree.bat

odczytaj tree_wynik.txt

Reply to
Jerzy Pastusiak

| Że niby Roman? wiesz , on to czytuje systematycznie, ale tylko czeka na okazje zeby napisac :

"nie wyciongajcie mnie tego **** z uKF'a"

Reply to
Jerzy Pastusiak

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iholri$b50$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

nie ma to jak radośnie wejść sobie na niewłaściwą grupę, wyjaśnić na wstępie, że nie ma się czasu i ochoty samodzielnie rozwiązać problem a następnie pluć się do długoletniego bywalca grupy, który ma może i ciężki charakter ale któremu się do pięt nie dorasta. A przez tego KF-a Roman się chyba pochlasta.

e.

Nie pochlastam się - nie znalazłem w domu wystarczająco tępej żyletki.

Ale czasu mu nie brakuje. Na priva mi wysmazyl paszkwila zem jest od niego nie lepszy...

Reply to
ptoki