[NTG] obraz katalogów z dysku

Witam

Pytanie w zasadzie nie do końca ma związek z elektroniką,

jednak wiem, że jest tu skupiona grupa ludzi konkretnych

o dość szerokiej wiedzy i doświadczeniu a w sumie nie szukam

rozpatrywania filozoficznego wyższości świąt Bożego Narodzenia

nad Wielkanocnymi jak to często się dzieje na innych grupach.

Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu

struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

(przez maksymalnie prosty mam na myśli, odpalam program wskazuje dysk

wykonuje polecenie zapisz jako i już)? Problem w tym, że musi to umieć

obsłużyć małe dziecko i nie może być to żaden kombajn jak np. programy

do odzysku danych. Pewna osoba znająca tylko podstawową obsługę

komputera, musi dla mnie wykonać właśnie zrzut struktury i przesłać w formie

pliku.

Nie mam teraz zbyt wiele czasu na szukanie kolejnych programów

i instalowanie ich w celu wypróbowania a być może ktoś z Was już zna

z doświadczenia jakieś  narzędzie łatwe w obsłudze.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

Darek

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Stere jak swiat TREE D:\Cos.

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku

Mialo byc TREE D:\ > Cos.txt.

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku

windows ?
A polecenie 'tree' zna ?
Mozna ubrac w bat, umiescic na ekranie, wystarczy jedno klikniecie.

Albo www.teamviewer.com :-)

J.

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Hello Darek,

[....]

 -> pl.comp.pecet

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Jak juz, to:
pl.comp.os.ms-windows.winnt:)

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku

kurcze, przecie napisałem wyraźnie, że mam

świadomość istnienia innych grup i uzasadniłem dlaczego

tutaj pytam. Również aby ktoś nie poczuł się urażony, że traci czas,

oznaczyłem temat jako NTG.

Zresztą pytanie jest pośrednio TG :-) bo potrzebuje ta listę

katalogów aby poszukać dane archiwalne, które sam wrzuciłem

na ten dysk. Dane z HDD są związane ściśle z elektronika :-).

Niniejszym temat zamykam ponieważ poszukałem proste

narzędzie- file tree printer.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Darek

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Hello Darek,

I uważasz, że to usprawiedliwia wszystko?

I co z tego?

Bla, bla, bla.

Zamknąć to sobie możesz...

Czyli odpowiedzi tej grupy nie potrzebowałeś.

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
| Bla, bla, bla.

trol bezrobotny

Re: [NTG] obraz katalogĂłw z dysku
In the darkest hour on Tue, 25 Jan 2011 21:20:32 +0100,

Ĺťe niby Roman?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
[ 08:51:02 user up 12694 days, 20:46,  1 user, load average: 0.24, 0.89, 0.06 ]

Re: [NTG] obraz katalogĂłw z dysku
| Że niby Roman?
wiesz , on to czytuje systematycznie, ale tylko czeka
na okazje zeby napisac :

"nie wyciongajcie mnie tego **** z uKF'a"

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Jedno zastanawiające, po kiego czytasz posta, ktorego temat nie
wzbudzał watpliwosci, że Ci cukier podniesie?

no więc witaj w KF i zegnaj,
choć szczerze pozdrawiam, życząc mniej mrocznych dni...

Darek

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku

nie ma to jak radośnie wejść sobie na niewłaściwą grupę, wyjaśnić na
wstępie, że nie ma się czasu i ochoty samodzielnie rozwiązać problem a
następnie pluć się do długoletniego bywalca grupy, który ma może i ciężki
charakter ale któremu się do pięt nie dorasta. A przez tego KF-a Roman się
chyba pochlasta.

e.

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
Hello entroper,

Nie pochlastam się - nie znalazłem w domu wystarczająco tępej żyletki.

Re: obraz katalogów z dysku
[ciach durne tlumaczenie NTG]
aE6% w formie
tak. dir /s

Jestes leniwy. To grzech.
I malo znasz sie na komputerach - to akurat nie grzech.

I mB3%ody tez jestes, tak na oko 15 lat.

Wrzucic tego dir /s > c:\plik.txt do pliku bat i zrobic skrot na
pulpicie.

Re: obraz katalogów z dysku

Hehe..  gdyby nie lenistwo, siedzielibyśmy teraz w jaskiniach.
Kolega po prostu przedkłada własne lenistwo nad lenistwo grupy, a to nie
jest dobry pomysł.

Re: obraz katalogów z dysku

Ale czasu mu nie brakuje. Na priva mi wysmazyl paszkwila zem jest od
niego nie lepszy...

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku

| Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu
| struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

prawdopodobnie masz windowsa XP

w pliku wsadowym , uzyj instrukcje:
tree

-=-=-=-
opis:
tree /?

Przedstawia graficznie strukture folderow na dysku lub w okreslonej sciezce.
TREE [dysk:][ścieżka] [/F] [/A]
   /F   Wyświetla nazwy plików w poszczególnych folderach.
   /A   Używa znaków ASCII zamiast znaków rozszerzonych.
-=-=-=-

do sprawdzenia :
przycisk START , URUCHOM
piszesz :
cmd

w okienku terminalowym piszesz :
tree \  > test.txt

odczytujesz w okienku :
more test.txt
-=-=-=-

lub notatnikiem w swoim katalogu , np.:
C:\Documents and Settings\darek>

przy przegladaniu notatnikiem , ustaw czcionke "Terminal"

Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
najprostszy przyklad:

stworz na pulpicie plik
rob_tree.txt