NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

Wiem że NTG (wysłałem również na pl.comp.pecet), ale może ktoś z tej grupy
napotkał już wcześniej ten problem .....

Ze trony HP ...

http://tiny.pl/z6xj

...sciągnąłem dwa sterowniki do dźwięku  (laptop ma zintegrowaną kartę
dźwiękową):

" Sterownik wysokiej jakości audio dla Microsoft Universal Audio
Architecture (UAA) "
" ADI SoundMAX High-Definition (HD) Audio Driver for Microsoft Windows XP "

Rozpocząłem od instalki UAA, która niby teoretycznie zakończyła się sukcesem
(tak przynmajmniej pisało na okienku dialogowym).
Później chciałem zainstalować drugi (ADI ) no i wyskakuje:

"Wymagany sterownik magistrali HD Audio nie został znaleziony".

Dzwoniłem wstępnie do tych skurczybyków z HP ale oni coś kręcą.

Wstępnie pierwszy gościu mi powiedział że niby brakuje mi jakejś nakładki z
Microsoftu (niby jakieś uaktualnienie ala SP3, tylko odnosnie HD Audio).
Zacząłem szukać w necie czegoś takiego ale nie za bardzo mi się udało
znaleźć, więc zadzwoniłem do kolesi drugi raz.

Drugi gościu znowu mówił że winny jest SP3 i aby ten drugi sterownik z stron
HP (ADI) zadziałał trzeba odistalować SP3, zainstalowac sterownik, a poźniej
znowu zainstalować SP3.

Dał nawet namiar że trzeba postpować wedle poniższej rozpiski:

http://peb.pl/windows/295290-problem-z-zainstalowaniem-sterownikow-audio-w.html

ale u mnie komp zachował się tak samo odpowiedziach do w/w posta:

"Robie dokladnie tak jak napisales ale manager nie chce mi wybrac tego
folderu ktory mu podaje "

Co myślicie koledzy o tej sytuacji i co radzicie.... ?.

Endriu

Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

a może to jak w ACERach?
spróbuj jak Ci wyskoczył ten komunikat w urządzeniach systemowych
wyłączyć sterownik Microsoft UAA i ponownie uruchomić instalkę
drivera od dzwięku. Następnie ponownie uruchomic kompa.
Jeśli dzwięk się zainstaluje to ok a jak nie to włącz UAA w urządzeniach
systemowych i wtedy powinien się zainstalować. Przynajmniej ja tak robiłem
w 4 różnych acerach z dzwiękiem Realteka i w każdym zadziałało.
  --
pzdr, j.r.

Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

A gdzie są te "Urządzenia systemowe" jeśli mogę zapytać ?.

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.
Mój komputer=>Właściwości [prawym klawiszem]=>
Sprzęt=>Menedzer urządzeń=>Urządzenia systemowe
=>Microsoft UAA
wydawało mi się to oczywiste :)
--
pzdr,j.r.

Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

Dobra znalazłem (menadżer urządzeń).... tylko nie widzę tam pozycji
"sterownik Microsoft UAA" .....

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.
To może od początku. Czy masz dzwięk Realteka i sterownik
 Audio_Realtek_v5.10.0.5423_XP lub podobny?
Bo z dzwiękiem w acerach tak było że podczas instalacji przechodziła OK
ale dzwieku nie było, dopiero po kombinacji z wyłączeniem UAA działało.
--
pzdr, j.r.

Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

Nie wiem czy to jest Realteka.

W Everesthome na temat dźwięku "Dźwięk PCI" pisze tylko tyle:

Analog Devices AD1981HD @ Intel 82801HBM ICH8M - High Definition Audio
Controller PCI

To chyba nie Realtek .....

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

Coś mam złe przeczucie że skurczybyki sprzedali mi laptop w którym karta
dźwiękowa jest zwalona, tudzież sprzedają laptopy bez softu do dźwięku.....

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

tutaj jakby twoja karta była i to rzeczywiście nie realtek
http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid11%5147
--
pzdr, j.r.

Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

chyba znalazłem...

Z w/w stronki

http://peb.pl/windows/295290-problem-z-zainstalowaniem-sterownikow-audio-w.html

nie ściągłem 50-cio megowegej windowskowskiej poprawki UAA_KB888111_XP.zip
tylko 666 kb kb888111.exe
Brak tej poprawki to będzie ten problem którego nie mogłem rozwiązać.....

Dzięki kolego j.r., razem udało się (chyba)  jakoś dojś po nitce do
kłębka....

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.

Czyli ten nieszczęsny UAA się po prostu nie zainstalował, pomimo tego iż
pisze że się zainstalowało ( i na dodatek po instalce zrestartował się nawet
komp z poprzednim poproszenim o akceptację restartu....) ?.

Endriu
Re: NTG Laptop HP550 - sound driver problem.
U mnie tak było.
--
pzdr, j.r.

Site Timeline