(NTG) Jak załozyć nową grupę dyskusyjną na news.interia.pl ?.

Od jakichś paru lat obserwuję, iż czasu do czasu na serwerze news.interia.pl
dochodzą kolejne grupy dyskusyjne (ale zawsze obcojęzyczne - z reguły
francuskie).
Czy ktoś nie wie czasami jak stworzyć nową grupę dyskusyjna aby była ona
widoczna na news.interia.pl ?.

Wiem że w google groups można zakładać grupy:
http://groups.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg

ale nie są one widzoczne na news.interia.pl ?.

Lista barkujących grup/ interesujących mnie tematów to:

- statystyka
- matlab
- programowanie PLC

Wydaje mi się że gdyby stworzyć takie grupy, ruch na nich mógłby być dosyć
spory .....

Endriu
Re: (NTG) Jak zaozy now grup dyskusyjn na news.interia.pl ?.
http://tinyurl.com/yg3c4gh

Site Timeline