głipotą w internec

Tak się zastanawiam...w świetle paru ostatnich spotkań z głupkami w internecie...

Od czasu do czasu trzeba by kogoś wrzucić do killfila, ale - sprawa tylko pozornie jest prosta. Mam parę komputerów (2 w domu, ze 3 w robocie). Wszędzie używam thunderbirda, dodatkowo jeden z komputerów to mac ( z niego piszę teraz).

No i kuśwa,przecież nie będę na każdym komputerze osobno robił reguł, bo czasu nie mam na takie rzeczy...I w efekcie potem ten i ów mi wyłazi ze swoimi mądrościami.

Może znacie jakieś rozwiązanie "systemowe", żeby toto jakoś się via internet aktualizowało na wszystkich komputerach ? Jeszcze nie szukałem, ale jakoś nic takiego mi się nie kojarzy. Ale może jednak ?

Reply to
sundayman

W dniu 2015-03-03 o 23:16, sundayman pisze:

Może wersja thunderbirda portable - sam używam z powodzeniem na zewnętrznym dysku na kilku różnych kompach. Choć faktycznie na różnych platformach może być kiepsko.

ZeN

Reply to
ZeN

NTG BARANIE

Użytkownik "ZeN" snipped-for-privacy@nospam.pl napisał w wiadomości news:md7odi$4r0$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Reply to
Digital

W dniu 2015-03-05 o 08:28, Digital pisze:

Ale błysnąłeś :(

Reply to
janusz_k

W dniu 05.03.2015 o 08:28, Digital pisze:

Stół, nożyce.

Reply to
sundayman

dupa, europa...