NTG. Czy w Biosie można wyłączać karte sieciową?.

Nie za bardzo problem na tą grupę ale co tam.

Robiłem koledze formacika, no i oczywiście na 5 płytkach które dostał ze sklepu (parę lat do tyłu) jest kupa różnych badziewi, ale oczywiście tego co trzeba czyli driverów do płyty głównej nie ma.

Płyta głowna to ASRock K7VT2:

Ściągnąłem ze stronki wszystkie podane sterowniki.

Pierwszy - "4 in 1" nie działa wogóle ( postanowiłem ściągnąć 3 pozostałe skoro jeden zbiorczy nie działa). Drugi - audio driver działa - głośniczki pięknie grają.

No i 3 i 4 nie wiem jak odpalić....(zalezy mi głównie na driverze do lan-u).

Po wypakowaniu folder z driverem do lanu wygląda tak:

a gdy klikam na "winsetup" wyskakuje:
"Can not find proper NIC, klick OK to exit program"

I teraz tak kombinuje, bo kolega używa jakiejś takiej dziwnej radiowej bezprzewodowej sieci z TPS-y, a wygląda to tak że syganał radiowy idzie z takiego pudłą - taki aby router, a do kompa jako odbiornik jest wpięty na USB taki aby pendrive (który jest zamiast kabla z wtyczką sieciową).

Stąd tez nie wiem czasami czy aby gniazdo sieciowe które jest zintegrowane w płycie głównej nie jest czasami jakoś w biosie wyłączone (stąd tez moje pytanie czy zintegrowana kartę sieciową można wyłączać w biosie) i dlatego wyskakuje mi to tajemnicze "NIC" bo komp nie widzi karty sieciowej, czy może ten driver po prostu jest zwalony i wywala takie ostrzeżenie...

No chyba że jeszcze inaczej jakoś się trzeba za to zabrać ....?

Może ktoś natknął się przypadkiem na taki problem i udzieli koledze jakiejś porady ....

Reply to
Endriu" <nmp3(wytnij

[ciach] Na pytanie z tematu: zalezy od BIOSu, ale w niektorych mozna, poszukaj czegos zwiazanego z LAN, powinno byc "on" lub "auto".

Sterowniki sprobuj sciagnac te:

soft bezposrednio os producenta chipsetu, i zalecany przez niego do Twojego czyli KT266. Ew. mozesz jeszcze poszukac pojedynczych sterownikow na stronie jw.

Marcin Gala