Nowy unifon

Czy da się ten nowy unifon jakoś przerobić aby mikrofon

Postulował bym go naprawić a nie przerabiać...

Reply to
Padre_peper

A myślisz, że unifony firmy Elite Amplivox to specjalna wersja dla niemych?

Reply to
Padre_peper

"Kupiłem nowy domofon" odebrałem jako "fabrycznie nowy" a nie "na zamianę za zepsuty" więc do głowy mi nie przyszło i nie wynikało to z tekstu, że autor wątku zakłada część domową do innego systemu części bramowej, tylko że kupił sobie nowy unifon i mu nie działa...

Reply to
Padre_peper