Nowy netbook za 37 dolarów

Witam, Zobaczcie jak na allegro zawyzaja ceny ...

R.M.

Ani nowy ani za $37, ani tak do końca to nie netbook (bo z net- to tylko de facto www i parę oberżniętych aplikacji chodzi).

Reply to
Marek Lewandowski

W Polsce za ponad 300 zł...

za te pieniądze spokojnie sie kupi używanego laptopa sprzed paru lat z normalnym windowsem PC, a nie CE.

Reply to
robertcb

W dniu 2010-08-08 13:35, snipped-for-privacy@poczta.onet.pl pisze:

Myślę, że na to kuszą się raczej ludzie mający chrapkę na małego netbooka (nowoczesny design pewnie też odgrywa tutaj pewną rolę) ale nie chcą wydawać za dużo pieniędzy. ;) IMO lepiej by wyszli kupując używanego Eee PC 700.

Reply to
Atlantis

gdyby kosztowal cos okolo 100zl to bylby dobry jako mini serwer lub jako notatnik lub przegladarka internetowa, inne zastosowania przy tej ilosci pamieci i procesorze nie wchodza w gre, ale to jest oczywista oczywistosc ...

Reply to
R.M.

jak to nie, np. kalkulaor ;-)

Reply to
wilkxt

Zaraz, bo ja nie widze oryginalnego posta, ale co i gdzie mozna nabyc za 37$ ?

Użytkownik "wilkxt" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3o4u2$quo$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

a np jako nawigacja ? pamiętam na CE odpalałem TomTom-a

Reply to
blur

W dniu 2010-08-09 16:21, blur pisze:

Problemem może być ekran. Może się okazać, że przy słonecznej pogodzie nie będziesz niczego na nim widział. Byli już tacy, którym marzyła się nawigacja na MP900. ;)

Reply to
Atlantis