Nowy netbook za 37 dolarów

Zobaczcie jak na allegro zawyzaja ceny ...

http://www.wykop.pl/ramka/399100/nowy-netbook-za-37-dolarow /

Re: Nowy netbook za 37 dolarów

Ani nowy ani za $37, ani tak do końca to nie netbook (bo z net- to tylko
de facto www i parę oberżniętych aplikacji chodzi).

--
Marek Lewandowski

Re: Nowy netbook za 37 dolarów
W Polsce za ponad 300 zł...

za te pieniądze spokojnie sie kupi używanego laptopa sprzed paru lat z
normalnym windowsem PC, a nie CE.

Re: Nowy netbook za 37 dolarów

Myślę, że na to kuszą się raczej ludzie mający chrapkę na małego
netbooka (nowoczesny design pewnie też odgrywa tutaj pewną rolę) ale nie
chcą wydawać za dużo pieniędzy. ;) IMO lepiej by wyszli kupując
używanego Eee PC 700.

Re: Nowy netbook za 37 dolarów

gdyby kosztowal cos okolo 100zl to bylby dobry jako mini serwer lub jako
notatnik lub przegladarka internetowa, inne zastosowania przy tej ilosci
pamieci i procesorze nie wchodza w gre, ale to jest oczywista
oczywistosc ...

Re: Nowy netbook za 37 dolarów
jak to nie, np. kalkulaor ;-)
Tomek W

Re: Nowy netbook za 37 dolarów
dyskusyjnych:i3o4u2$quo$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

a np jako nawigacja ? pamiętam na CE odpalałem TomTom-a

Re: Nowy netbook za 37 dolarów

Problemem może być ekran. Może się okazać, że przy słonecznej pogodzie
nie będziesz niczego na nim widział. Byli już tacy, którym marzyła się
nawigacja na MP900. ;)

Re: Nowy netbook za 37 dolarów

Zaraz, bo ja nie widze oryginalnego posta, ale co i gdzie mozna
nabyc za 37$ ?