Nowy komponent w ELFIE

No i co z tego?

Przeczytaj uważnie nazwę :-) Wyszukiwarka na ich stronie znajduje tego więcej :-)

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Przecie są wakacje, a wakacje jako żywo sie kojarzą ROTFL

Włodek

DowCIPNY tłumacz...

Pan Paweł Pawłowicz napisał:

A ceramicznych nie mają?

Kuśwa, też przy pierwszym czytaniu nie zakumałem :) Człowiek patrzy i nie widzi :)

Ale ciekawostka - sprzedają od 1 szt. Zazwyczaj chyba są przynajmniej po

3 szt. pakowane... (nie wiem, bo ostatnio kupowałem paczkę z 10 szt. :)
Reply to
sundayman

Dnia Tue, 09 Jul 2013 15:39:01 +0200, sundayman napisał(a):

Dodaj, że 10 sztuk, ale to było 20 lat temu.;)

Reply to
Jacek

a nie, właśnie że jakoś na początku bieżącego roku :) Nawet mam tu pod ręką, UNIMIL SKYN :))

Reply to
sundayman

sundayman napisał:

Zaraz ktoś napisze, że poleżą tak przez następne 20 lat.

I będzie miał rację ;)

Ja tam żonaty jestem, więc - nawet jeśli...

Reply to
sundayman

sundayman napisał:

...to nie chcemy tutaj przyjmować reklamacji od szanownej małżonki.

Jarek

chyba nie zrozumiałeś :)

Reply to
sundayman

sundayman napisał:

A kto by kobietę zrozumiał.

Jarek

W dniu 2013-07-09 18:19, Jacek pisze:

Może nie aż tak dawno, ale były zestawy tygodniowe - po 7 sztuk :) O ile pamiętam firma z Krakowa i nie chodzi o Telpod.

Reply to
Michał Lankosz

Wed, 10 Jul 2013 09:02:37 +0200 Michał Lankosz snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:

" From: "RooDee" snipped-for-privacy@NO-SPAMpoczta.onet.pl>

Newsgroups: pl.soc.seks Message-ID: <aajb3p$jfm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>

opakowanie szkolne (3 sztuki) - raz w piatek, raz w sobote, raz w niedziele

opakowanie studenckie (9 sztuk) - 3 razy w piatek, 3 razy w sobote, 3 razy w niedziele

opakowanie malzenskie (12 sztuk) - raz w styczniu, raz w lutym......

"

:-)

Reply to
__Maciek