Pozdrawiam,
Paweł

Re: Nowy komponent w ELFIE

Przecie są wakacje, a wakacje jako żywo sie kojarzą
ROTFL

Włodek

Re: Nowy komponent w ELFIE
Hello Paweł,

DowCIPNY tłumacz...

 RoMan
Re: Nowy komponent w ELFIE

A ceramicznych nie mają?

Re: Nowy komponent w ELFIE
Kuśwa, też przy pierwszym czytaniu nie zakumałem :)
Człowiek patrzy i nie widzi :)

Ale ciekawostka - sprzedają od 1 szt. Zazwyczaj chyba są przynajmniej po
3 szt. pakowane... (nie wiem, bo ostatnio kupowałem paczkę z 10 szt. :)

Re: Nowy komponent w ELFIE

Dodaj, że 10 sztuk, ale to było 20 lat temu.;)

Re: Nowy komponent w ELFIE

a nie, właśnie że jakoś na początku bieżącego roku :)
Nawet mam tu pod ręką, UNIMIL SKYN :))

Re: Nowy komponent w ELFIE

Zaraz ktoś napisze, że poleżą tak przez następne 20 lat.

--
Jarek (Ja? Ja się w ogóle nie odzywałem!)

Re: Nowy komponent w ELFIE
Hello Jarosław,

I będzie miał rację ;)

 RoMan
Re: Nowy komponent w ELFIE

Ja tam żonaty jestem, więc - nawet jeśli...

Re: Nowy komponent w ELFIE

...to nie chcemy tutaj przyjmować reklamacji od szanownej małżonki.

Hej, junacy -- hej, chłopcy, dziewczęta,
Do roboty! do roboty!
Re: Nowy komponent w ELFIE

chyba nie zrozumiałeś :)

Re: Nowy komponent w ELFIE

A kto by kobietę zrozumiał.

Nie wierz nigdy kobiecie, dobrą radę ci dam.
Nic gorszego na świecie nie przytrafia się nam.
Re: Nowy komponent w ELFIE

Może nie aż tak dawno, ale były zestawy tygodniowe - po 7 sztuk :) O ile
pamiętam firma z Krakowa i nie chodzi o Telpod.

--
Michał

Re: Nowy komponent w ELFIE

"
Newsgroups: pl.soc.seks

opakowanie szkolne (3 sztuki) - raz w piatek, raz w sobote, raz w
niedziele

opakowanie studenckie (9 sztuk) - 3 razy w piatek, 3 razy w sobote, 3
razy w niedziele

opakowanie malzenskie (12 sztuk) - raz w styczniu, raz w lutym......

"

:-)

Re: Nowy komponent w ELFIE

Yyii tam... zwykły kondensator w kondonie, dla zaoszczędzenia miejsca na
nazwę wprasowany pod jeden wyraz :))