Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach - Page 5

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Gdyby jakiś złodziej miał dostęp do takich danych to może sprawdzać,
kiedy ktoś jest w domu a kiedy nie.

Janek

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Przecież teraz w blokach często liczniki umieszczane są na kalatkach
schodowych w szafakach z szybkami. Każdy może zajrzeć i zobaczyć,
czy od wczoraj się coś zmieniło.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Ale aby to kontrolować musiałby często wchodzić do bloku. Teraz nie
będzie się musiał narażać, że ktoś go zauważy, po za tym jednym razem.
Po za tym to tak jak byś miał jeździć do instytutu meteorologii zamiast
sprawdzić pogodę w internecie, nie widzisz różnicy?

Janek

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Dla takich, co planuja skok na kwadrat, zerkanie przez szybkę jest tym,
co w zasięgu możliwości. Jak ktoś potrafi hakować systemy informatyczne
(lub po prostu ma do nich dostęp), zajmie się bardziej intratnymi
przekrtętami.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
Nie mówiąc już o tym, że włamanie do systemu informatycznego jest dużo
bardziej ewidentne niż wchodzenie do bloku i odczytywanie licznika.

A poza tym, złodzieje to siedzą wieczorem przed domem i patrzą w których
oknach nie zapaliło się światło.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Ja bym z tym polemizował. Znam wielu debili robiących przekręty, a
fachowców co to robia nie znam. Po prostu, żeby być fachowcem, trzeba
ślęczeć nad dokumentacją, czytać RFC, interesowac się itp.

--
Cezary Grądys
snipped-for-privacy@wa.onet.pl

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Może to dlatego, że przekrętey robione przez debili są od razu wykrywane
i nagłaśniane, a fachowcy dbają o to, by ich nikt nie poznał?

-- Wy mnie znacie może z dobrej strony, ale jeszcze mnie poznacie
i ze złej strony. Nie myślcie sobie, że nie umiem być zły! Ja potrafię
Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Albo jak sie ich pozna, to sie okazuje ze to nie zaden przekret.

Bioharmonizer dla naiwnych staruszkow
http://vital-vera.pl/certyfikaty.htm
Ale prosze, opinie ma, certyfikaty

J.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
Hello J.F.,

Specjalista _z_ Organizacji i Zarządzania.
A opinia jest jedna. Tylko podpisały się (?) trzy osoby. Albo inaczej
- przybito trzy pieczątki i ktoś się podpisał.

Opinia medyczna pani magister _z_ Organizacji i Zarządzania powala.

Gdzie?

 RoMan
Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

A myślisz, że te dane są dostępne ot tak w internecie lub można się do
nich w prosty sposób włamać?
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
Przy sluchaniu piosenek w radiu, czesto slychac cykliczne "warczenie"
2-3sekundy. To sa jakies informacje kodowane? Ktos wie?

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Nie ogladales Terminatora 4? To Skynet komunikuje sie ze swoimi cyborgami na
niskiej czestotliwosci,
czego przykladem jest scena przechwycenia i badania przez ruch oporu
cyborga-larwy (tego wodnego).
Na szczescie udalo im sie skonstruowac zaklócacz tych fal, przez co Skynet nie
byl w stanie juz
swobodnie sterowac cyborgami.

--
Pzdr.
Marek

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

A jakies meritum?
Nie jest to na wszystkich stacjach ale jest.  3 cylke, wszystko trwa
ok.2sek. Moze to jakis automatyczny system rozliczania z zaiksem, nie
wiem.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
A to nie jest ten system: nagraj kawałek piosenki, wyślij MMS-em,
komputer ci odpowie, co to za piosenka.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

Nic mi o tym nie wiadomo, to o czym pisalem nie jest na kazdej
piosence, moze kiedys nagram na mp3 i wrzuce. Nie mam oscyloskopu
cyfrowego, ale moze zripuje i w edytorze audio cos wypatrze.

Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach

To watermark:
http://www.google.com/patents/US7266697

               http://dybkowski.net/