nowe idzie

Ktos sie tu chyba dopominal ... wlasnie widzialem radiobudzik.

radio + slot SD/MMC + USB.
zadnych CD, kaset itp, zreszta wielkosc tez "kuchenna".

Kupione ponoc gdzies w tesco.

Jakby jeszcze mialo RDS ...

J.

Re: nowe idzie
Potwierdzam.
Kupilem nawet dwa :)
Calkiem dobrze odbieraja w porownaniu do bylejakiego radiobudzika i
radia w telefonie.
Zalety:
Graja czysto i dosyc glosno
Felery:
jesli tych mp3 na penie czy karcie jest duzo to trudno spamietac ktory
jest ktory i pod ktorym numerem jest konkretna piosenka.
Nie zawsze daje sobie rade z mp3 w VBR.
Nie ma RDS ale jest cyfrowa synteza wiec "nie plywa"

Re: nowe idzie

Ale przy tym tloku w eterze nazwa stacji to duzy bonus, a nazwa utworu
to jeszcze wiekszy :-)

J.

Re: nowe idzie

To tobie RDS-EON jest potrzebny, a nie goły RDS :P

--
Grzegorz Jo┼äca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: nowe idzie

EON? RT raczej.

Michał

Re: nowe idzie

Jaki symbol czy oznaczenie modelu?

Michal

Re: nowe idzie

nom :)

Nie wiem czy ten sam ale widziałem w kerfurze budzik z kalendarzem.
Ekran LCD z 6cm x 6cm. Mo┼╝e budzi─ç ustawion─ů mp3 i pewnie gra─ç
playlistę 89zł

Sobie odtwarzacz zrobiłem z mp4 kupionego w Media Markt za 150zł.
4GB pamieći wewn i slot mikro SD do chyba 8GB. Dołożyłem mu LM7805 do
ładowania z 12v w samochodzie.

Mia┼é akku w sobie 3,7V 240mA co przy wy┼é─ůczonym wy┼Ťwietlaczu starcza na
5 godzin słuchania. Żadnych zakłóceń od procesora. Idealna cisza
pomiedzy utworami.

Pozosta┼éo mi dorobi─ç jakie┼Ť co┼Ť do wyj┼Ťcia s┼éuchawkowego bo wsp├│lny
s┼éuchawek nie jest niestety mas─ů :/ ale na razie nie mam czasu.

--
Piotr

Re: nowe idzie

Rozumiem, ┼╝e ma┼Ťa jest wi─Öc ten LM
Więc ja bym poszedł z innej strony - przetworniczka mała DC-DC z 12 na 5
(taki gotowiec na 4 nogach) i "masa" s┼éuchawek robi si─Ö mas─ů :)

--
Irokez

Site Timeline