nowe idzie

Ktos sie tu chyba dopominal ... wlasnie widzialem radiobudzik.

radio + slot SD/MMC + USB. zadnych CD, kaset itp, zreszta wielkosc tez "kuchenna".

Kupione ponoc gdzies w tesco.

Jakby jeszcze mialo RDS ...

Potwierdzam. Kupilem nawet dwa :) Calkiem dobrze odbieraja w porownaniu do bylejakiego radiobudzika i radia w telefonie. Zalety: Graja czysto i dosyc glosno Felery: jesli tych mp3 na penie czy karcie jest duzo to trudno spamietac ktory jest ktory i pod ktorym numerem jest konkretna piosenka. Nie zawsze daje sobie rade z mp3 w VBR. Nie ma RDS ale jest cyfrowa synteza wiec "nie plywa"

Reply to
ptoki

Ale przy tym tloku w eterze nazwa stacji to duzy bonus, a nazwa utworu to jeszcze wiekszy :-)

W dniu 2011-03-17 14:39, J.F. pisze:

To tobie RDS-EON jest potrzebny, a nie goły RDS :P

Reply to
Grejon

J.F. pisze tak:

nom :)

Nie wiem czy ten sam ale widziałem w kerfurze budzik z kalendarzem. Ekran LCD z 6cm x 6cm. Może budzić ustawioną mp3 i pewnie grać playlistę 89zł

Sobie odtwarzacz zrobiłem z mp4 kupionego w Media Markt za 150zł.

4GB pamieći wewn i slot mikro SD do chyba 8GB. Dołożyłem mu LM7805 do ładowania z 12v w samochodzie.

Miał akku w sobie 3,7V 240mA co przy wyłączonym wyświetlaczu starcza na

5 godzin słuchania. Żadnych zakłóceń od procesora. Idealna cisza pomiedzy utworami.

Pozostało mi dorobić jakieś coś do wyjścia słuchawkowego bo wspólny słuchawek nie jest niestety masą :/ ale na razie nie mam czasu.

Reply to
PiteR
Reply to
Michał Lankosz