Normalny dostawca energi - Page 2

Re: Normalny dostawca energi

9B%ci  =

BC% ci na fakturze
BC%ytC4%85 energiC4%99
87% cena dostawy i  =

Taaa t6o wg ciebie warzywniak za warzywa pC5%82aci jak je sprzeda?
A taki np tauron pC5%82aci za energiC4%99 zanim ty mu zapC5%82acisz?

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Normalny dostawca energi

Taaa t6o wg ciebie warzywniak za warzywa płaci jak je sprzeda?
A taki np tauron płaci za energię zanim ty mu zapłacisz?

Ale czy to jest usprawiedliwienie?
Kupuję towar i tylko tyle mnie interesuje jako odbiorcę detalicznego.

--
Desoft

Re: Normalny dostawca energi

87% cena dostawy i   =

No to przecieC5%BC masz na dole faktury podanC4%85 cenC4%99 brutto wy=
pisanC4%85
woC5%82owymi cyframi z terminem pC5%82atnoC5%9Bci, co ciC4%99 intere=
sujC4%85 skC5%82adniki tej  =

ceny :)

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Normalny dostawca energi

Zgadza się - mam.
Tylko Ĺźe ta sytuacja (to wypisywanie na fakturze) przypomina mi drobnego
handlarza - kanciarza.

- po ile te ziemniaki?
- aaa, panie, ja je ze śląska przywiozłem
- no ale, po ile?
- wie pan lato w tym roku to nieurodzajne było..
- po ile?!!
- po 3zł

i tak też wygląda faktura

--
Desoft

Re: Normalny dostawca energi

Ale ja nie piszę o kosztach "nie dostawcy" :-). Nie czepiam
się pozycji "stawka sieciowa" tylko "stawka jakościowa" i
"opłata przejściowa" ;-).

Re: Normalny dostawca energi
82%(a):

BC% ci na  =

99% pozycji  =

9B%ciowa" ;-).
Tu masz racjC4%99, teC5%BC nie rozumiem czemu mam dodatkowo dopC5%82a=
caC4%87 do energii.
MiaC5%82em przez pewien okres prC4%85d tzw budowlany, tam to jest dopi=
ero horror,
parC4%99 kwh energi a rachunki po 120-160zC5%82 ze sC5%82ynnC4%85 op=
C5%82atC4%85 wyrC3%B3wnawczC4%85,
tylko nie wiem komu ja mam coC5%9B wyrC3%B3wywaC4%87 :( teraz mam nor=
malnC4%85 taryfC4%99.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Normalny dostawca energi

Dokładnie. Ciekawe co by zrobili gdybym zechciał zrezygnować
z opłaty jakościowej i świadomie zdecydował się na prąd
"gorszej" jakości :-). Ciekawe co by zrobili? Oczywiście ta
stawka jakościowa to żartobliwe pieniądze, na moich
fakturach 0,0065 netto...

Weź mnie nie strasz, ja właśnie na działce założyłem
rozdzielnię budowlaną i podpisałem  umowę :-). Wg taryfy
teoretycznie będę płacił bodajże ok. 3,50 netto za kWh mocy
dostarczonej (plus oczywiście zużycie), a zapodałem sobie
raptem 4 kW. Potrzebuję praktycznie tylko do pompy
głębinowej, dopiero jak kiedyś zacznę budowę to podwyższę...

Re: Normalny dostawca energi

założę się że odwiedził cię jakiś naganiacz i stąd temat

pracuje w ZE i zajmuje się minnymi zmianą sprzedawcy, zastanów się
100razy i przeczytaj dokładnie umowy, dla ZE  to jest zmora bo odbiorca
naciągnięty na nową 'korzystną' umowę często wraca do starego sprzedawcy
po paru miesiącach (jeżeli ma taką możliwość)

nawet u obecnego sprzedawcy możesz w zwykłej taryfie G11 przejść na
rozliczanie 1 miesięczne tylko składnik stały wzrośnie z bodaj 50gr na
ponad 7zł tylko po co? chcesz mieć inkasenta raz w miesiącu bezwzględnie
w domu? chyba że masz licznik na zewnątrz...

co do wyliczenia rachunku podajesz przykład - fajnie - ale pamiętaj że
to nie ZE jest winne takiej sytuacji ale cała wspaniała UNIA i jej
przepisy, dlatego u żadnego sprzedawcy nie będziesz miał rozliczenia w
postaci 1000kWh * 1zł :)

Re: Normalny dostawca energi
(ciap)

Jeżeli watkotwórca jest "młodą" rozwódką lub wdową, to czemu nie.

;-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Normalny dostawca energi

Ja mam - ilosc kWh razy ÂŁ0.xx, wiec w czym problem? Da sie to w unii
zrobic jak sie chce.

--
Jerry1111

Re: Normalny dostawca energi

a to nie jest to samo co rozliczenia rzeczywiste?
Tylko że trzeba liczniki spisywac samemu i wklepywać w internet :)

--
Piter

Re: Normalny dostawca energi

przyznam sie ze zmienilem w firmie na RWE, totalnie nie polecam.

niby taniej ale przesylaja faktury nie miesieczne ale raz na kwartal, ich
system informatyczny to jakis bubel (bledy na fakturze, informacje ze mam
zaleglosci gdy bylo placone w terminie na odpowiednie konta bankowe itd).

Szkoda nerwow.

Re: Normalny dostawca energi

Pamietaj "w terminie" z uwzglednieniem minimum 3 dni na obsluge kont...

Feromon

Re: Normalny dostawca energi

Postaw sie na jego miejscu.
Ma dostosowac taryfe do Twoich potrzeb i zarobic na tym najmniej.

Zapomnij. Najwieksze ryby lowimy w metnej wodzie. 99,9% chrzescijan w Polsce
tego nie zmieni.

Feromon

Re: Normalny dostawca energi

To moze jakas blaszka na tych slupach chociaz, tak na oslode "ten slup
ufundowal w 2008 roku .... ....." prawie jak mafia.

Re: Normalny dostawca energi
begin o nicku Marek Borowski napisał(a) na pl.misc.elektronika następujące
bzdety:

Takiego nie znajdziesz nigdzie. Można jednak wybrać rozliczenia rzeczywiste
i nie kredytować dostawcy energii przewidywanymi sumami za zużycie, które
nigdy się nie zgadza.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Re: Normalny dostawca energi

Jest jeszcze inny wariant: licznik przedpłatowy.

Re: Normalny dostawca energi

W UK to ma ze 30-50% drozszy prad niz normalne liczniki. Uzywane albo
kiedy delikwent nie placi i ma dlugi (bo te liczniki maja stycznik w
srodku), albo gdy wynajmowany domek/mieszkanie zmienia lokatorow co
kilka miesiecy.

--
Jerry1111

Re: Normalny dostawca energi
PodepnEA% siEA% pod temat, moBF%e ktoB6% mB1%dry siEA% wypowie :> OtF3%BF =
ostatnio
spamujB1% czymB6% takim:

http://energiabezoplat.tauron-pe.pl /

co ma na celu takie coB6% i w jaki sposF3%b chcB1% zrobiE6% klienta w waB3%
a? Bo
w to BF%e wydajB1% pieniB1%dze na reklamEA% po to BF%eby klient pB3%aciB3% =
mniej,
jakoB6% nie mogEA% uwierzyE6% :>

Pzdr.
L.

Re: Normalny dostawca energi

Dzisiaj na groupon.pl Też się coś pojawiło:

http://shopping.groupon.pl/d-6310983-energia-elektryczna-kosztypradu-obnizenie-rachunow-oszczedzanie-duon

Site Timeline