nokia n73 i cichy glosnik

Witam

Od jakiegos czasu ,gdy ktos do mnie dzwoni w sluchawce ledwo go slysze,
pomimo tego ze glosnosc mam ustawiona na max. Nie mam pomyslu co to moze
byc, zastanawiam sie czy wymienic glosnik, ale czytajac troche na necie
ciezko bedzie powiedziec, czy to cos zmieni.
Zatem, jakies pomysly ?

pozdr

CeZ__134

Re: nokia n73 i cichy glosnik

Nie wiem jak z n73, ale u mnie w robocie co do sztuki wszystkim e51 zdechł
głośnik. Po wymianie na nowy działa, ale woleliśmy zmienić marke telefonów.

--
Irokez

Re: nokia n73 i cichy glosnik

w moim MyPhone 8815 TV można wejśc w menu serwisowe i poustawiać poziomy
głośności dla wszystkiego, a więc głośność muzyki, dzwonków, sluchawki,
głosnika zewnętrznego, radia, mikrofonu.
Wejście do menu *#3646633#    , ale pewnie w noki jest inny kod. :-)

Site Timeline