nokia mala wtyczka zasilania

vtam
potrzebuje zrobis sobie ladowarke USB do Nokii E51

gdzie moge dostac samą wtyczke zasilania?
gdzie nei zajrze do elektronicznych to nie ma

JanQ

Re: nokia mala wtyczka zasilania

Kup najtansza ladowarke do nokii i obetnij kabel :)
Moze wiec od razu zaczac od kupienia ladowarki na usb...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Re: nokia mala wtyczka zasilania

Nokia bedzie potrzebowała małej przetworniczki, przynajmniej takową
posiadała
ładowarka którą kiedyś miałem. Z 5V ładowanie może nie pójść.

bhk

Re: nokia mala wtyczka zasilania
Hmmm.. nie wiem jak z E51, ale moja N73 (posiada tą cieńszą wtyczkę) ma
ładowarkę o parametrach 5V 0,8A. Fakt, nie mierzyłem ile V daje luzem,
ale w sumie bardziej obawiałbym się tego prądu 0,8A niż napięcia ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: nokia mala wtyczka zasilania

Obawiam się, że trudno będzie.
Są tanie ładowarki, ale próbowałem z 4 różne (samochodowe)
- żadna wtyczka nie trzymała się stabilnie w gniazdku
komórki. To znaczy trzymała się stabilnie mechanicznie,
ale kontaktu nie było.
Za to oryginalna samochodowa ładowarka Nokii działa znakomicie.

  > Nokia bedzie potrzebowała małej przetworniczki, przynajmniej takową

W tym?
http://europe.nokia.com/ca-100

Ładowarka firmowa do E51 daje 5V. Ma co prawda napisane 0,8A,
ale na przykład ładowarka do 5200 ma tę samą wtyczkę, napis 0,5A
i ładuje N51 bardzo ładnie.

Pozdrowienia,
MKi

Site Timeline