Szkodliwe to jest dopiero branie podobnych rzeczy na poważnie. Wypisywać
takie śmuły, to sobie każdy może bez szkody dla innych.

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

Oj, "Nic" to 1/2 litra na dwóch.

Włodek

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

P..nąć zdrowo potrafi...

No kurde, to ja jestem zboczony, bo znów mi się z przejęzyczeniem skojarzyło
:))
(choć wiem, że to poważne - błąd może być tragiczny w skutkach)

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

hehe, to "nic" wytopiło ładną dziurę w żeliwie przy pomocy klucza
oczkowego gdy się okazało że odłączyłem nie tego BM'a co planowałem we
wcześniejszej rozdzielni.

:)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Ale mówimy o woltach a nie amperach :D

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

Ależ to było 230V, o znacznej wydajności prądowej. :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

Spoko, pojawią się, skoro pojawiają się wydziełki typu Burmester 931.
Próbowałem to rozkminić, ale za cholerę nie znalazłem niczego, co by
uzasadniało choćby część ceny (jest 5-cyfrowa i nie zaczyna się od jedynki).
Tja... pewnie superhiperextranadliniowy detektor FM, o niesamowitej czułości
i odstępie od szumów (u mnie na podwórku mawiało się jednak "Wyżej chuja nie
podskoczysz"), już sobie wyobrażam, jaką ANT trzeba tam zastosować, kabel
pewnie po 5kPLN za metr :P :))) Coby i te elektrony nie uciekły :) :P Hehe,
w ramach wyobraźni pogdybam, na temat zawartej głowicy UKF i toru p.cz. :))
A jak coś "wygdybam", to sobie tu napiszę. :) Może w środku jest instalacja
ciekłego azotu, chłodząca tranzystory GaAs-FET, coby szumów ująć? Jeszcze by
tak eter radiowy schłodzić i tor nadawczy także? :)

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

Aż z ciekawości sprawdziłem co to za wynalazek. I znalazłem, że cena
jest 5-cyfrowa w wersji "podstawowej", w "ulepszonej" jest już 6 cyfr:
http://www.q21.pl/burmester-931-classic-line.html
Ciekawi mnie jedna rzecz, skoro daje 100 kafli za radyjko to czemu ma
ono tylko 2 lata gwarancji jak najtańszy shit z marektu made in prc?
Gdybym miał tyle siana (w kieszeniach i w głowie) to w przypadku takiego
"specjalnego" urządzenia żądałbym dożywotniej gwarancji i serwisu.

Jakub Rakus

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

I to jest "aż" tuner FM z RDS.

Za takie pieniądze spodziewałbym się odbiornika o paśmie 10 kHz - 1 GHz.
Dlaczego bogaty człowiek nie miałby sobie usiąść w swoim eleganckim
salonie i posłuchać co gadają np. radioamatorzy?

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

Może producent wychodzi z założenia że te dwie rzeczy do siebie "nie
pasują"? Bo radioAMATORZY nie są pro i nie nadają z użyciem anten
pokrytych selekcjonowanymi molekułami związku xyz...

Jakub Rakus

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

Ale jest teraz obecnie jeszcze DAB i przyszłościowe DRM i to cudo za 25
tyś. tego też nie obsługuje. Oczywiście rozumiem, że to taka polityka.
Będzie klient chciał cyfrówkę? Sprzeda mu się cegłę do DAB za kolejne 25
tysięcy i drugą do DRM za 75 tyś. bo to haj-tech.

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

Przypomniałem sobie właśnie, jak śjakieś hmm... 10-15 lat temu, kupowałem 3
pamięci SD-RAM firmy Wilk-Electronic, czy jakoś tak, 256MB 133 MHz, po
159PLN sztuka, więc nie najdroższe, przyjechał do mnie kurier, zapłaciłem z
porto kapinkę ponad 5 paczek za wszystko - dostałem za to wieczystą
gwarancję. Jedną pamięć OIDP komuś dałem i padła mu, drugą też i nie padła,
ostatnią mam i do dziś działa. Czyli można :))
Burmester pewnie znalazł frajerów, sprzęcik pewnie pierdyknie po 2 latach i
fiut, kupujemy nowy sprzęciorek :)) Wystarczy wziąć kawałek syfu ze
składnicy złomu, odpolerować, wycyzelować, pochromować, pierdyknąć we środku
(nie poprawiać) kilka scalaczków, ręcznie złożyć, to pewnie i ręcznie
malowane ścieżki, ręcznie trawione, ręcznie wiercone, najlepiej korbą
stolarską :)), kondziołki pewnie z ichniego Wolumenu, niby odselekcjonowane,
a reszta, co się nie zmieści, poleci na Allegro, czy Ebay-u "kondensatory
tanio"...
Ja sobie oczywiście kpię, ale z tego, że cena wydaje mi się absolutnie
nieprzystająca do rzeczywistej wartości urządzenia. Ja też sobie mogę u
szklarza zamówić srebrzoną szybkę, na giełdzie kupić parę ładnych galek,
obkleić któreś ze swoich badziewi (znalazłem na fajansie MS-W600ER, do
wymiany kondzioły od słuchawek i do przeczyszczenia mechanizm magnetofonu,
oraz potencjometry), podszykować i opylić czterocyfrowo. Nie macie może
wrażenia, że jakbym to zręcznie oporządził, to znaleźli by się tacy, co by
łyknęli i wszystkim by wokół truli, o niesamowitej głębi, soczystym basie,
aksamitnym dźwięku, klarownej górze... itd...? :) Bo sama sugestia, że się
błyszczy, jak psu jajca, to pewnie top-end jakiś :) Zastanawiam się, ilu
takich konstruktorów wie, co to jest "dynaharmony" i w jakim celu się to
stosuje... :)) (to naprawdę ładnie gra, ale nie w tym to wietrzę)

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

Z ciekawości poszukałem i...
Jakbyś zgadł - mieli model(e) z tymi tranzystorami.
Dodatkowo 6-7 obwodowe strojenie i takie tam... :-)

--
rry

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

Pfff... takie coś, to zdolniejszy elektronik amator "temi rencamy"
sporządzi, jak zechce :)
A same Ga-As - czyżby się tak kurewsko grzały, że krzem nie wystarcza? :)
(do 200 stopni, a GaAs do 600, OIDP)
Wiem, że GaAs-FETy krókofalowcy wykorzystywali we wzmacniaczach antenowych,
do łaczności z bardzo słabymi sygnałami zdaje mi się, że przy EME, czy MS,
nie pamiętam, jak chłodzenie, ale chyba zwykłe, zresztą schodzone w azocie
by zamilkły raczej, to pręty lasera rubinowego (nie rubidowego, jak zegar)
się chłodziło, jeśli nie przekłamał mnie ktoś, kto to mi opowiadał, lub nie
przekłamała mnie RAM w komputerze białkowym. A może czytałem... kurde, nie
pamiętam...
Bardzo-m ciekaw, tak nawiązując do tego purtmestra 931, co temu radiu w
środku siedzi, czy pośmiałbym się, czy popłakał z żalu nad stanem
zastanym...?
Także-m ciekaw, czy firma ta była by w stanie stworzyć przyrząd pomiarowy do
pomierzenia tego? :)) :P

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofilska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15711534,wiadomosc.html

Przeczytałem.. wisisz mi wizytę u psychiatry...

--
[...]

kołowo-lewoskrętnie

Pójdziemy razem :)) Raźniej będzie :)

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofilska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15711534,wiadomosc.html

Co się czepiasz, zacny sprzęt.
Czy dobrze gra to okaże się dopiero po pierwszych testach w prasie
audio/video.

               http://dybkowski.net/

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
woskrętnie

Bialy czlowiek kupuje sprzet aby postawic go na polke badz stolik.
Wlaczy go od wielkiego dzwona i tyle:) Glowna funkcja jest stanie i
komponowanie sie z otoczeniem. Dopiero na dalszym planie jest jakosc
dzwieku. Rozwiazania ukladowe sa ciekawe, ale dla technika. Kowalski
ma gdzies, klasy AB, D, T.  To jest odlot: http://blueaudio.pl/antelope-aud
io-isochrone-p-2183.html
zegar rubidowy dla zmniejszenia jitteru, masz taki? Nie? To nie znasz
sie na muzyce:)

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzym ać :P :P :P

http://blueaudio.pl/antelope-audio-isochrone-p-2183.html

Do czego to w ogóle można podłączyć? Co mi po wyjściu 10MHz, jak nie
znam sprzętu, który miałby takie wejście.

Czy Unitra Bernard będzie stabilniej trzymał 33 obr/min po zasileniu
takim sygnałem zegarowym?

Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P

Ja je podłączam u siebie w warsztacie do standardowych
zegarów Antelope które mają wzorzec kwarcowy...
Wtedy się przełączają automatycznie na ten zewnętrzny, rubinowy ;-)

Może nie, ale napewno poprawi Ci się znacznie dynamika basów.

Site Timeline