no i jest przelicznik watsów na waty

http://allegro.pl/niebieski-wzmacniacz-audio-stereo-amplifier-2x200w-i3506134733.html?source=mlt
;-)

Włodek

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Nawet prawo Ohma się chyba zmieniło ;)

Z opisu:
* Zasilanie: 12V/5A
* Moc wyjsciowa: 2X200Watts

Sam chciałbym mieć zasilacz, co drąc 5A z 12V daje prawie pół kilowata
mocy ;)

Adam.

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Może to muszą być Voltsy i Ampersy. Z zestawem 4 Ohmsowym powinno
wyciągnąć te 2x200 Wattsów. :-)

--
rry

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

-i3506134733.html?source3D%mlt
wie pC3%B3C5%82 kilowata
ym powinno  =

Ale poniC5%BCej jest C5%BCe ma 20W RMS, czyli mamy przelicznik 20 Watt=
s/1W RMS :)

-- =

Pozdr
Janusz

Re: no i jest przelicznik watsów na waty
Ten z aukcji najprawdopodobniej ma w srodku uklady tripath`a.

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Sprostowanie: 20W RMS = 2x200Watts czyli 40 Watts/1W RMS

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

No wlasnie.

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w

Co się dziwić. 95% społeczeństwa (wg podawanych danych) wierzy w cuda.

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Co do cudów:
http://korwin-mikke.pl/wideo/pokaz/to_drugie_wyjscie_proponuje_nowa_prawica_janusza_korwinmikke_/950

Włodek

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

A 99% wierzy w podawane dane ;->

Re: no i jest przelicznik watsów na waty
Jak kogos interesuje audio lub chce podsumowania grupowych watkow o skrajny
ch audiofilach to polecam filmy "klasy wzmacniaczy" i "audio voodoo" http:/
/www.youtube.com/user/ReduktorSzumu  Sam nie wiedzialem ze jest cos takiego
 jak prawdziwy "cyfrowy wzmacniacz".

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

http://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu
Sam nie wiedzialem ze
I to "mocy 12V" :)

--

Pozdr
Janusz

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w

Wzmacniacz typu amplifier, dobrze wiedzieć... zaprawdę powiadam Wam - musi
to być PoMPOwane... :P
To teraz kombinujmy, ilu się nabierze:) Bo nijak mi 200W dla głośników 4Ohm
(a nawet dla jednoomowych) wyjść nie chce, chyba muszę złamać Prawo Ohma :))
Dobra, policzmy: z danych:
12V/5A, głośniki 4-16 Ohm.
12V:4Ohm daje 3A. To już nie starczy dla drugiego głośnika. OK, dla
prostszego rachunku założę, że amperów jest o 1 więcej.
Idealnie, 12V*6A, da 72W
Wypada po 36W na kanał. Zakładając sprawność kl. B ok. 78%, daje 28W na
kanał. Niech dla okrągłego będzie 20, żeby końcówki nie spalić, zatem
20W*1020%0W PMPO :)) :P Czyli mamy szczyta dźwięku i "puff" zrobione przez
tranzystor w końcówie :))

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Ppmpo = delta E/ delta t = C*(U1^2-U2^2)/(2*delta t)

"gdzie C ? pojemność kondensatora filtrującego, U1 ? napięcie
spoczynkowe na tym kondensatorze, U2 ? dowolnie wybrane napięcie
końcowe, na przykład minimalne napięcie, przy którym wzmacniacz jeszcze
pracuje, ?t przyjmuje się dowolnie, zwykle 1ms jako okres przebiegu 1kHz".
Moc PMPO ma się nijak do rezystancji obciążenia.
Poza tym spotkałem się z dwoma rozwinięciami skrótu PMPO: Peak Music
Power Output albo Peak Momentary Music Power - też brak jednoznaczności.

A tu Soniak 22kW PMPO :)
http://www.sony.com.my/product/lbt-sh2000

--
Michał

Re: no i jest przelicznik watsów na waty

Tja... :) PMPO - wynika z rozważań, że jest kilka rozwinięć tego skrótu.
Spotkałem się także z niezbyt pasującym chyba, ale już polskim
tłumaczeniem - (między)szczytowa niepowtarzalna moc muzyczna... Moc dzięki
kondensatorowi... to do ilu go trzeba by naładować, aby sprzęt taką oddał?
Poza tym, mam wrażenie, że sprzęcik z fotografi, jakby mu nawet tę moc RMS
przyłożyć, to wyorbitowałby membrany gdzieś daleko, tylko żeby pies latający
za "frisbee" nie był przy tym.
Ja zaś zastanawiam się, po kiego penisa podaje się taki twór, jak PMPO?
przecież taka moc, to by chyba kable głośnikowe upaliła szybciej, niż bym do
10 doliczył...? No wiem, ładnie brzmi. Jako żywo, wiadome ulotki za
wycieraczkami samochodów,niby przyjemność, a syfa złapać można.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.