No i co sondzicie?

Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie nie była. Bliżej do Kwantu, jak już z czymś z epoki porównywać.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W tym samym czasie na TVP abc lecialo "Jak to dziala?":

IMHO bardziej zjadliwe i tresciwe niz Sonda, ale dajmy im szanse.

Reply to
jakson

W dniu 14.03.2016 o 22:39, Piotr Wyderski pisze:

Z Sondą to mialo tyle wspolnego, ze wstawili fragmenty starej Sondy to tu to tam.

Reply to
tomekp

Użytkownik "tomekp" snipped-for-privacy@ala.ma.kota.pl> napisał w wiadomości news:nc8djl$qpp$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Już widzę te tłumy malkontentów...

Reply to
Marek

W dniu 2016-03-14 o 22:39, Piotr Wyderski pisze:

dla mnie super

Reply to
Killer2

W dniu 2016-03-14 o 23:12, jakson pisze:

Mi to najbardziej marzyłoby się wskrzeszenie całego działu "Telewizji Edukacyjnej". Niekoniecznie w takiej formie, jak oryginalnie - bo wiadomo, wówczas zamysł był taki, aby te programy mogły stanowić uzupełnienie edukacji w szkole, stąd też emisja popołudniami.

Niechby jednak poświęcili na to jeden wieczór w tygodniu. "Sonda", "Kwant", do tego coś w rodzaju "Telekomputera". Za tym ostatnim programem tęsknię w szczególności. Na dobrą sprawę nauczył mnie obsługi komputera, zanim jeszcze jako dzieciak zdążyłem położyć ręce na pierwszym własnym pececie. ;)

Reply to
Atlantis

Powitanko,

Ale trzeba zauwazyc te dobra zmiane (jakkolwiek sie to kojarzy), ze wreszcie w TVP pojawilo sie cos, co nie jest:

- sportem

- tumanizmem

- stalym doborem politykow Na FB programu dokladnie takie same opinie jak tu w watku wyzej. Wyp' durne wstawki z FB, drugi prowadzacy, mniej teledyskowe przeskakiwanie z tematu na temat i bedzie dobrze.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Zmianę zauważyłem i doceniam. Pomimo początkowego pesymizmu program zaczął mi się podobać. Nie podoba mi się za to czołówka, bo jest zbyt agresywna akustycznie. Trzeba dać człowiekowi trochę czasu, bo sam najwyraźniej jeszcze nie wie jak to ma technicznie wyglądać.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Dokładnie tak. Czołówka rani uszy (a może to TV tak ustawiony jest), ale za to nie było bloku reklamowego w środku, ani pomiędzy, to się chwali :)

Trochę szybko przeskakują po tematach, w zasadzie nie wchodząc w szczegóły - szkoda, lubię szczegóły, tylko że wtedy tematów było by mniej. Bywa, że to co widzimy/słyszymy trochę mija się z rzeczywistością, ale to pierwszy odcinek w końcu. Było nieźle, choć nie ujęło mnie - może jestem już nastawiony negatywnie do świata i dlatego szukałem dziury w całym.

Tak czy inaczej następne postaram się oglądnąć, może się rozwiną, czego im gorąco życzę.

Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Szalu nie robi. Ogladalem przez chwile i sobie darowalem. Moze dobra dla dzieci.

Reply to
Zenek Kapelinder

Marek Siudym się wypowiedział

wowa