Nieznany Akcelerometr

Witam!

Szukam informacji na temat akcelerometru *BAX40A350* (8-pinowy). Najbardziej zależy mi na napięciu zasilającym, kolejności nóżek, typie wyjścia (analogowe, PWM). Wymontowałem go z "czarnej skrzynki" samochodu Renault Megane z 99r.

Jego zdjęcie:

Ewentualnie jeśli ktoś widział podobne obudowy akcelerometrów, to proszę dać znać. ;)

Reply to
Virus_7

Greg napisał(a):

Nie. ;)

Może.

Dzięki za info. Mechaniczny, czyli kontaktron, tak? :)

Właściwie to wszystko się wyjaśni, jak to podłączę. Tylko muszę znać napięcie zasilające oraz gdzie je podłączyć. Będę musiał się pobawić w "reverse-engineering". ;)

Szkoda tylko, że Google nic nie wypluwają na temat żadnych "BAXów". Jedynie to diody o podobnych oznaczeniach. Próbowałem znaleźć jakiś podobny model u AD, ale nic z tego.

Reply to
Virus_7