Nietypowy krokowiec

mam taką starą maszynę, z której ktoś wykręcił silnik krokowy. Driver do
niego to L6115 BEZ chooperowania, zasilanie 38 V. Silnik powinien mieć
więc dość dużą rezystancję uzwojeń. Potrzebny moment max. oceniam na
jakieś 3-5Ncm. Rozmiar standardowy 57x57mm.
Wszystkie pasujące mechanicznie, które znalazłem, wymagałyby choopera, a
tu go nie ma.
Czy ktoś mógłby mi wskazać firmę, która produkuje nietypowe silniki?

Sorry, jeśli NTG.

Pozdrawiam
JS

Re: Nietypowy krokowiec
Sorry miało być 30-50Ncm
JS

Re: Nietypowy krokowiec

http://www.wobit.com.pl /
Robia tez chyba na zamowienie.

Re: Nietypowy krokowiec

Ich ofertę przeglądałem, ale nie wiedziałem, że można zamówić coś
nietypowego. Dzięki za sugestię.

JS

Site Timeline