Nietypowe radiatory

Poszukuję radiatorów na układy scalone - ale nie takich typowych do PC, ale o innych wymiarach. Mam np. takie układy:

6 x 6 mm 9 x 9 mm 11 x 11 mm 26 x 26 mm

Do tego ostatniego coś jeszcze znalazłem (na jakiejś stronie z radiatorami do kart graficznych). Do tych mniejszych - myślałem o pocięciu radiatorów do RAMów w PC. Ale czy nie ma czegoś gotowego? W 4MAX nie widziałem, w Elfie też. To ma iść do seryjnej produkcji (małonakładowej, ale jednak), więc to cięcie nie rozwiązuje sprawy.

I jeszcze jedno - gdzie kupić dwustronnie przylepną taśmę termoprzewodzącą? (do przyklejania tych radiatorów - nie chcę babrać się z klejem dwuskładnikowym)

P.

Reply to
Paszczak
Marek Dzwonnik

Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.comp.pecet.] Paszczak scripsit:

W Warszawie pod GUS-em jest sklep z różniastymi radiatorkami. Nie zdziwiłbym się gdyby robili na zamówienie.

m.

Reply to
Mikolaj Machowski

Paszczak napisał:

Jeśli jesteś z okolic Wawy, to na Wolumenie masz spory wybór. Jakiś czas temu kupowałem radiatorki do stabilizatorów LM317. Znalazłem kolesia u którego był taki wybór, że pół godziny myślałem które najbardziej mi się podobają. W końcu kupiłem najprostsze aluminiowe za 0,50 zł sztuka.

Innym razem kupiłem w OBI takie aluminowe listewki/kątowniki stosowane przez majsterkowiczów do wykańczania progów terakoty podłogowej lub schodków. Za listwę o długości ok. 120 cm zapłaciłem siakieś 8 zł i naciąłem z tego tyle radiatorów, że do tej pory nie mam co z nimi zrobić. Z odprowadzaniem ciepła z takich układów jak wspomniany LM317 radzą sobie znakomicie.

Sniper