Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie ! - Page 4

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

WidzEA%, BF%e nie nie jestem osamotniony w swoich doB6%wiadczeniach z tym
portalem.
Ostatnio zaB3%oBF%yB3%em tam swF3%j wB1%tek, bo uznaB3%em, BF%e to miejsce =
bardziej
odpowiednie
dla poczB1%tkujB1%cych w temacie przetwornic niBF% p.m.e jednak na drugi
dzieF1% wylB1%dowaB3%
w koszu mimo, BF%e byB3%o trochEA% osF3%b B6%ledzB1%cych temat.
Pouczono mnie, BF%e schemat skopiowany z ksiB1%BFki to jeszcze nie
przetwornica :)

--
Artur

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Hello Artur,

Daj linka, proszę. Niedawno opieprzyłem obecnego moderatora mojego
dzia┼éu za nadmiar fantazji... Oczywi┼Ťcie strasznie si─Ö obrazi┼é.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Chciałem zaznaczyć,że ten link do obrazka wstawiłem, bo przegapiłem sprawę.
Ale admin powinien mi zwr├│ci─ç uwag─Ö, a nie od razu wyrzuci─ç. To nie jest
jedyny przypadek usuwania post├│w, bo admini lubuj─ů si─Ö w tym, dlatego s─ů
bardzo nienormalni. A ┼╝─ůdanie op┼éat przez telefon kom├│rkowy (punkty), to ju┼╝
┼Ťwi┼ästwo. Ja uwa┼╝am moderator├│w za smarkaczy, bo tak si─Ö zachowuj─ů., albo
jeszcze gorzej.Ludzie niekiedy zadaj─ů bardzo ciekawe tematy, ale przewa┼╝nie
s─ů od razu usuwane. Szkoda ┼╝─Ö w "koszu" nie mo┼╝na dyskutowa─ç ( bez
moderator├│w), bo wtedy mo┼╝na by si─Ö du┼╝o ciekawych spraw dowiedzie─ç.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
(ciap)

Zasady pisania na news tez przegapi┼ée┼Ť!

--
Włodek

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Nie u┼╝ywaj. Masz jeszcze nasz─ů grup─Ö :) osi─ůgaln─ů przez pierwszy z
brzegu czytnik news├│w.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Potwierdzam z autopsji. Ostatnimi czasy co┼Ť niedobrego si─Ö porobi┼éo na
elektrodzie i adminom/modom w┼éadza uderzy┼éa do g┼éowy. Wywalaj─ů posty i
tematy jak leci podci─ůgaj─ůc pod jakikolwiek punkt regulaminu , chocia┼╝by
ten o nie zani┼╝aniu poziomu - najwyra┼║niej chc─ů zrobi─ç forum dla
wszystkowiedz─ůcych - tylko wtedy po co forum? Smutne to, bo par─Ö lat temu
by┼éa to rzeczywi┼Ťcie skarbnica wiedzy i ┼Ťwietne miejsce do rozwi─ůzaniu
elektrycznego problemu.
Postawa administracji jest dla mnie "szokuj─ůca", sam jestem moderatorem,
ale na zupełnie innym forum (forumkolejowe.pl) i nie jestem w stanie
wyobrazi─ç sobie ganiania u┼╝ytkownik├│w za jakie┼Ť bzdury i wywalania post├│w
natychmiast do kosza - w zupe┼éno┼Ťci wystarczy np. kilka razy zaznaczy─ç
błędy ortograficzne i poprosić o staranne pisanie, czasem scalić posty
albo tematy, czasem przenie┼Ť─ç do innego dzia┼éu, troch─Ö postraszy─ç za
nagminne blu┼║nierstwa i forum ma si─Ö wtedy dobrze - jest jednak jedno ale,
taka postawa wymaga aktywno┼Ťci, przeczytania ka┼╝dego postu. A na
elektrodzie panuje bardzo bierna postawa - nie czytamy, wyrzucamy wszystko
co nie traktuje o czym┼Ť co najmniej tak skomplikowanym jak pecet.
Koniec wywodu.

--
Nic na siłę, weź większy młotek!
Pozdrawiam, Jakub Rakus

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Tu w gr─Ö wchodz─ů po prostu du┼╝e pieni─ůdze a ka┼╝da istotna informacja mo┼╝e
oznaczać setki złotych, nawet dla zawodnika, który ma tylko interfejs za
15z┼é i darmowy program z netu. St─ůd ta nerwowo┼Ť─ç. Cz─Östo zdarza si─Ö
r├│wnie┼╝ celowe zwodzenie z w┼éa┼Ťciwej ┼Ťcie┼╝ki poszukiwa┼ä awarii lub
ordynarne wprowadzanie w b┼é─ůd (za cichym przyzwoleniem obserwuj─ůcych,
kt├│rzy wiedz─ů, ┼╝e jest to wprowadzanie w b┼é─ůd i ciesz─ů si─Ö, ┼╝e przyb─Ödzie
klient).

e.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
sprawa jest prosta - to ju┼╝ koniec elektrody, zreszt─ů tam nigdy nic nie
by┼éo, a ta opinia to nie wiem sk─ůd jaka to elektroda och i ach...

Site Timeline