Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie ! - Page 2

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Spotkałem się że admin wiedział lepiej Co powinieneś zrobić, zasilacz czy
wzmacniacz.

--
Desoft

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Hello kolarz,

Za to ty jesteś normalny uparcie wciskając obrazki na fotosik i żądając
oceny, czy twoja wydunka będzie działać. Wróżki szukasz czy pomocy?

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Nie bardzo rozumiem - to zle ?
W koncu jak ktos elektrode czyta to dostep do www przeciez ma ?

zas komentujac Slawka

Co znaczy "czy mozna" ? Ustawa jakas reguluje prawa ?
pkt.1 Admin ma zawsze racje :-)

J.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Hello J.F.,

Oczywiście, że źle - obrazki na fotosiku nie są przechowywane długo.
Posty na Elektrodzie bardzo długo. Po to Elektroda ma swój własny
serwer do przechowywania obrazków, żeby uniknąć znikania ich po kilku
miesiącach. Przycisk do dodania obrazka jest doskonale widoczny i
należy z niego korzystać,

Elektroda to prywatne forum. I pomimo tego, że sam zrezygnowałem z
moderowania działu, który tam stworzyłem, nadal będę moderatorów
bronił.

A zrezygnowałem właśnie z powodu zalewu leniwej lamerii, która
przyłazi i żąda. I NADMIERNIE POBŁAŻLIWEJ admiralicji, która lamerii
pozwala się panoszyć.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Pomocy na elektrodzie? Od kogo? Takich nadętych bufonów, "opiekunów działu"
jak tY?
Wypierdalaj na elkę. Tfu!

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Witam
RoMan, dlaczego zrezygnowałeś z moderowania na Elektrodzie?
Widzę też, że jesteś konsultantem Ferystera. Na jakiej zasadzie to działa?
Czy jak zadzwonię to otrzymam konkretną pomoc? (w przeciwieństwie do tego
zapisu: Nie udzielam prywatnych porad technicznych czy korepetycji via
e-mail/PW).
EM

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Hello EM,

Bo miałem powyżej uszu głupisz pytań?

A o sprawach zawodowych raczej na grupię nie piszę...

Ale co ma piernik do wiatraka? Jak mogę udzielać porad na Elektrodzie,
skoro wpadam tam raz na miesiąc?

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Zgadza się , dostali trochę władzy to im się w dupach przewraca  to typowo
polskie. Moje podwórko i będziesz pisał pod moje dyktando. Patrząc na
początki przyjaznej elektrody.pl to teraz  jest komitet sekretarzy partii
którzy tylko cenzorują i nakazują czytać FAQ. Nie mają konkurencji i to jest
cały problem .

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
c na

To moBF%e zorganizujmy siEA% chopy i stwF3%rzmy jakB1%B6 konkurencyjnB1%
witrynke ;)

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Super! Ja kupie domene ;P

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Moge być moderatorem - obiecuję, że będę ciął tylko posty zaniżające
poziom. ;)

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

To nawet nie tak: jakiś debil zgłasza do moderacji, bo chce sobie nabić
punktów, a moderator bez namysłu do kosza, bo tak jest najprościej.

Tak czy inaczej skutecznie zniechęca to do pisania na elektrodę.

Mirek.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Dawno tam nie byB3%em i zdziwiB3%em siEA%, BF%e trzeba pB3%aciE6% punktam=
i za20%
umieszczenie pytania. Nie bEA%dEA% po marksistowsku pisaB3%, BF%e powinno=
 byE6% za20%
darmo. Po prostu poszedB3%em z problemem na fora zagraniczne - bardziej20%
renomowane niBF% elektroda :)

--20%

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

że jak? "fajnie" :/
a z drugiej strony czy mnie to powinno dziwić?
teraz już wszystko się komercjalizuje, więc jeżeli na czymś można zarobić to
tylko filantrop by tego nie zrobił...

brat

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za
umieszczenie pytania. Nie będę po marksistowsku pisał, że powinno być za
darmo. Po prostu poszedłem z problemem na fora zagraniczne - bardziej
renomowane niż elektroda :)

Mógłbyś przy okazji polecić co ciekawsze. Problem z googlem polega na
nadmiarze informacji.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Nie wiem czy to najciekawsze. PasowaB3%y mi tematycznie i szybko mogB3%em=
20%
siEA% zarejestrowaE6%.

http://www.embeddedrelated.com /
http://www.edaboard.com/index.php

--20%

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

To przecież anglojęzyczna mutacja elektrody. Rządzi tam ten sam oszołom, co
w polskiej wersji portalu.
Tutaj instrukcja, jak zostać moderatorem i co taki zajob ma za darmo robić:

"We are looking moderators.
Minimum 200 posts at edaboard.com
1 hour free / day for moderate edaboard (lock, move, edit subjects and
posts, ban, warning)
If you are interested please specify which section you want moderate and
contact me."

http://www.edaboard.com/thread155015.html

Na liście wymagań brakuje tylko wylizania czekoladowego rowu gulsona.
Smacznego!

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
Hello Mario,

Punktami trzeba placić za zasysanie plików.

Jassssne.

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
 do

ja tam widzEA% coB6% takiego:
Napisz nowy temat
Forum     Mikrokontrolery AVR(-1pkt)
W nawiasie podano punkty dodawane/odejmowane za zaB3%oBF%enie tematu

W innych dziaB3%ach:
TV CRT Serwis (-4pkt)

To pewnie nie jest duBF%o ale trzeba te punkty mieE6% - przynajmniej ja t=
ak20%
to zrozumiaB3%em.
Jak siEA% kiedyB6% wystrzelaB3%em z punktF3%w zasysajB1%c jakiB6% schemac=
ik a teraz20%
chciaB3%em o coB6% zapytaE6% to musiaB3%bym konto zasilaE6% smsowo. WydaB3%
o mi siEA%20
to maB3%o przyjazne.

WB1%tpisz w to BF%e poszedB3%em gdzie indziej czy w to, BF%e sB1% sensown=
iejsze i20%
bardziej uznane fora od elektrody?

--20%

Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

(...)

Najszybsza droga do tego, żeby nie było pytań ale za to było dużo
odpowiedzi :D

e.

Site Timeline