Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

Spotkałem się że admin wiedział lepiej Co powinieneś zrobić, zasilacz czy wzmacniacz.

Reply to
Desoft

wchpikus pisze tak:

gorsze jest już tylko pl.comp.www ;)

Uczcie się angielskiego, choćby po to by mieć porównanie forum polskie/forum zagraniczne i jakie wredne ch się u nas trafiają.

Może się też kiedyś przydać żeby dogadać się z pielęgniarką ;)

Reply to
mariusz

mariusz napisał(a) :

Co się może niby przydać? Przecież pielęgniarki są z Polski ;-)

Reply to
Zbynek Ltd.

lato napisał(a) :

Nie jestem polonistą. Jednak polska język stosowany przez coponiektórych jest trudny do czytania. Chociaż czepianie się tylko jednego błędu to już ociera się o manię prześladowczą. Na elektrodzie jestem raczej gościem. Więc nie wiem, jak bardzo skrupulatni są ci z manią :-) W dobie automatycznych zaznaczaczy błędów w czasie pisania, wyglądające na niechlujstwo wpisy należy wyrywać z korzeniami. To wtedy nie jest niechlujstwo, tylko złośliwość.

Reply to
Zbynek Ltd.

Widzę, że nie nie jestem osamotniony w swoich doświadczeniach z tym portalem. Ostatnio założyłem tam swój wątek, bo uznałem, że to miejsce bardziej odpowiednie dla początkujących w temacie przetwornic niż p.m.e jednak na drugi dzień wylądował w koszu mimo, że było trochę osób śledzących temat. Pouczono mnie, że schemat skopiowany z książki to jeszcze nie przetwornica :)

Reply to
Artur

To nawet nie tak: jakiś debil zgłasza do moderacji, bo chce sobie nabić punktów, a moderator bez namysłu do kosza, bo tak jest najprościej.

Tak czy inaczej skutecznie zniechęca to do pisania na elektrodę.

Mirek.

Reply to
Mirek

Zbynek Ltd. pisze tak:

cha cha :) ale czy tak będzie zawsze?

Reply to
mariusz

W dniu 2010-09-07 00:10 kolarz napisał(a):

Nie używaj. Masz jeszcze naszą grupę :) osiągalną przez pierwszy z brzegu czytnik newsów.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu wtorek 07 wrzesień 2010 00:10, użytkownik kolarz napisał:

Potwierdzam z autopsji. Ostatnimi czasy coś niedobrego się porobiło na elektrodzie i adminom/modom władza uderzyła do głowy. Wywalają posty i tematy jak leci podciągając pod jakikolwiek punkt regulaminu , chociażby ten o nie zaniżaniu poziomu - najwyraźniej chcą zrobić forum dla wszystkowiedzących - tylko wtedy po co forum? Smutne to, bo parę lat temu była to rzeczywiście skarbnica wiedzy i świetne miejsce do rozwiązaniu elektrycznego problemu. Postawa administracji jest dla mnie "szokująca", sam jestem moderatorem, ale na zupełnie innym forum (forumkolejowe.pl) i nie jestem w stanie wyobrazić sobie ganiania użytkowników za jakieś bzdury i wywalania postów natychmiast do kosza - w zupełności wystarczy np. kilka razy zaznaczyć błędy ortograficzne i poprosić o staranne pisanie, czasem scalić posty albo tematy, czasem przenieść do innego działu, trochę postraszyć za nagminne bluźnierstwa i forum ma się wtedy dobrze - jest jednak jedno ale, taka postawa wymaga aktywności, przeczytania każdego postu. A na elektrodzie panuje bardzo bierna postawa - nie czytamy, wyrzucamy wszystko co nie traktuje o czymś co najmniej tak skomplikowanym jak pecet. Koniec wywodu.

Reply to
Szczur
Reply to
MoRan Gandziajewicz
Reply to
MoRan Gandziajewicz

W dniu 2010-09-08 07:08, PcmOL pisze:

Nie wiem czy to najciekawsze. Pasowały mi tematycznie i szybko mogłem się zarejestrować.

Mario

W dniu 2010-09-07 12:09, slawek7 pisze:

Mechanizm awansu pewnie taki jak w polityce. Można być gównianym prawnikiem, bez dorobku zawodowego ale jak masz napompowane ego to zostaniesz ministrem sprawiedliwości.

Reply to
Mario
Reply to
MoRan Gandziajewicz
Reply to
MoRan Gandziajewicz

Kto takich (tu sory za wyrażenie) zjebów produkuje?

Reply to
bobofrut

W dziale elektroniki samochodowej jest jeszcze ciekawiej. Nic nie można sie dowiedziec bo jest to nie na rękę kilku osobom które tam rządzą a które utrzymują sie z napraw tego typu. Najmilszą odpowiedzią jest "szukaj w archiwum" albo "wracaj do szkoły" Tylko ciekawe w której szkole uczą praktycznego rozwiązywania problemów ze sterownikami albo czujnikami w aucie. Czasami jak ktoś coś pomoże i odpisze na temat zdradzając tajniki problemu to post zostaje uwalony z byle powodów. Kilka razy to już przechodziłem i mam naprawdę dość tego forum.

Reply to
BearBag