Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

kolarz pisze tak:

widziałeś na jakimś forum normalnego admina? ;)

Reply to
mariusz

Zgadzam się, Kiedyś szukałem na jakiej podstawie jest ich zachowanie. Dla mnie to czysta cenzura. Usuwają coś i nawe się nie zastanawiaja czy można. A wie może ktoś gdzie mozna zgłaszać nadużycia admina? Elektroda to nie jest portal dla wybranych. Zadaje się tam pytania w jakimś celu i jesli pojawia się tam pytanie to oznacza że ktoś ma z czyms problem i nie zawsze jest tak że jak admin uznaje ze pytanie nie warte zadania pytania bo on zna odpowiedź to już ktos iny nie ma prawa do tego.

Reply to
slawek7

Witam! Ja juz dawno tam nie pisze, jedynie jako wyszukiwarka schematow i podobnych problemow. Admini faktycznie dziwni..

Reply to
wchpikus

W dniu 2010-09-07 00:10, kolarz pisze:

Admin wie lepiej od Ciebie jaki powinieneś zrobić zasilacz czy wzmacniacz. DECTer

Reply to
DECTer

In the darkest hour on Mon, 6 Sep 2010 22:59:03 -0700 (PDT), slawek7 snipped-for-privacy@wp.pl screamed:

Prywatne podwórko, własne zasady sprzątania.

Reply to
Artur M. Piwko

W dniu 2010-09-07 07:59, slawek7 pisze:

Mi po prostu wydaje się, że to zachowanie przypominające matematyczkę z mojej podstawówki. Uczniowie bardzo szybko nauczyli się, że nie powinno się prosić o wyjaśnienie albo doprecyzowanie jakiegoś tematu, bo jedną z możliwych reakcji było: "Tego nie wiesz!? Siadaj! Pała!". ;) Oczywiście nie działo się to nagminnie, ale była taka możliwość. I to wystarczyło.

Krótko mówiąc: jak nie wiesz, to nie pytaj. ;)

Reply to
Atlantis

Za to ty jesteś normalny uparcie wciskając obrazki na fotosik i żądając oceny, czy twoja wydunka będzie działać. Wróżki szukasz czy pomocy?

To może zorganizujmy się chopy i stwórzmy jakąś konkurencyjną witrynke ;)

Reply to
bobofrut

W dniu 2010-09-07 00:10, kolarz pisze:

Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za umieszczenie pytania. Nie będę po marksistowsku pisał, że powinno być za darmo. Po prostu poszedłem z problemem na fora zagraniczne - bardziej renomowane niż elektroda :)

Reply to
Mario

slawek7 napisał(a) :

Admin Elektrody ul. Pocztowa 1

00-001 Berdyczów
Reply to
Zbynek Ltd.

Zgadzam się. W zyciu jest tak że jedni cos wiedzą a drudzy nie i po to sa fora, aby pytać. mógłbym się zgodzić na sytuację że jesli jakieś pytanie jest na prawdę laickie, to pozwolic odpowiedzieć i niech bedzie jakis czas na stronie, a po tym czasie niech sobie usuwają jak im na serwerach miejsca brakuje, ale aby tak na dzień dobry watek do kosza, to jest żenujące. Pdejrzewam że raczej chodzi tu o to że jakis admin dostał troche władzy i pokazuje jaki to on nie jest guru. Przykre to niestety. Zastanowiło mnie własnie jakim trafem zostają adminami, za co?

Reply to
slawek7

No wiesz, admin wie wszystko, na to wyglada.

Reply to
wchpikus

W dniu 07.09.2010 12:53, Ghost pisze:

Moge być moderatorem - obiecuję, że będę ciął tylko posty zaniżające poziom. ;)

Reply to
Michoo