Nieco OT- poszukuję nagrywadła

Szukam nagrywadła- małego, czarnego pudełka, z 1 wyjściem i kilkoma wejściami
AV (cinch albo Euro) oraz złączem USB, potrafiącym nagrywać (i później
odtworzyć) sygnał z wejścia wideo na pendrive/HDD w popularnym formacie.
Nie musi mieć napędu DVD, HDD, tunera ani analogowego ani cyfrowego.
Nie musi obsługiwać Haj Definiszyn, nie musi wyświetlać youtube ani grać
muzyki po WLAN. Czy ktoś w ogóle takie coś produkuje?

Znalazłem jedynie klasyczne nagrywarki z DVD i HDD, ewentualne krowiaste
i drogie "kombajny" w rodzaju Hyundai mBox tudzież tunery satelitarne
(np. AZBOX, Ferguson Ariva).

Dzięki za wszelkie tropy.

--
Dominik (& kąpany)
Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła

Pozdrawiam
Tomek

Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
TomekM rzecze:

Dzięki, to już jest prawie to :-)

--
Dominik (& kąpany)
Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła

Fajne. Interesuje mnie coś takiego do pracy w terenie. Gdzieś na fotkach
zauważyłem na obudowie gniazdo zasilania "5V 1,5A" - ciekawe, czy to
tyle ciągnie ze względu na procesor, czy to na wypadek podpięcia
twardego dysku zasilanego z USB.

Mirek.

Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
TomekM rzecze:

Znalazłem jeszcze Emtec N100- prawie to samo :-)

--
Dominik (& kąpany)
Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła

Fajna zabawka z tym, że ma przynajmniej trzy wady:
-kiepsko lub wcale obsługuje dyski mechaniczne o dużych pojemnościach.
Sensownie da się to używać tylko z pendrivami
-w najlepszej jakości nagrywa z przeplotem z zazwyczaj nie jest to już dobra
jakość
-przy wielogodzinnych nagraniach pojawia się prychanie na ścieżce dźwiękowej,
u mnie pojawia się to po +/- 10h nagrywania.

Mimo wszystko jest to bardzo fajne urządzenie, pracuje pewnie i bez
najmniejszego hałasu. Utworzony plik (video h264, audio MP4A) bez problemu
czyta np. VLC.

Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
Nagrywa z przeplotem, bo pewnie źródło jest z przeplotem.

Może ma to związek z przekroczeniem pewnej wielkości pliku?

Mam prośbę kolego - mógłbyś zmierzyć pobór prądu na zasilaniu 5V?
Podczas nagrywania na pendrive w najwyższej jakośći.

Mirek.

Re: Nieco OT- poszukuję nagrywadła
Hmmm... w instrukcji piszą o zmieszczeniu 187 godzin na dysku 250GB w
wielu częściach. Maksymalny rozmiar jednego pliku, to 4GB/6 godzin
nagrania. Jakie dyski masz na myśli pisząc "duże pojemności" - Terabajt?
W instrukcji jest też informacja o aktywacji ukrytej funkcji najlepszej
jakości przez utworzenie pliku "best.txt" w katalogu "video". Ciekawe.

Znaczy że miałeś kilka plików, w sumie tworzone przez 10 godzin jeden za
drugim, czy udało Ci się zrobić jeden dłuuugi?

Właśnie - mi się też spodobało i chyba sobie kupię.
Maciek

Site Timeline