Nie wyrzuciłem tunera SAT analog

Wręcz przeciwnie,
uratowałem przed przetopieniem!
Co można z tego zrobić;
1. odbiornik kamer bezprzewodowych 1,2 GHz
2. wykorzystać zasilacz (klasyczny) i obudowę (w sam raz na mały wzm. audio
i złącz z tyłu pełno)
3. wykorzystać do ustawiania anten
4. wykorzystać do "pomiaru" czestotliwości w zakresie 950MHz - 1750MHz
5...
Jakieś propozycje, przebudowy ...

Włodek

Re: Nie wyrzuciłem tune ra SAT analog
On Sat, 23 Jan 2010 14:29:11 +0100, Włodzimierz Wojtiuk

5. Odbiornik telewizji amatorskiej ATV
6. Odbiornik ADS-B - własna kontrola lotów ;)
http://rxcontrol.free.fr/PicADSB/index.html

Pozdrawiam

Re: Nie wyrzuciłem tunera SAT analog

Ciekawa sprawa, czego to ludzie nie wymyslą, niesamowite. czy ja dobrze
rozumem, znaczy to to odbiera sygnały identyfikacyjne z samolotów ?. He
he jak byłem mały to spisywałem numery rejestracyjne teraz na starość
wypada przerzucic sie na samoloty ;-)
pozdr
AK

swoją drogą jak macie znacie takie ciekawe linki to wrzućcie proszę.
Strasznie fajna sprawa przyjrzec sie pomysłom ludzi. dzieki

Re: Nie wyrzuciłem tune ra SAT analog
On Sun, 24 Jan 2010 00:47:58 +0100, Andrzej Kmicic

Ten radar to coś jak na tej aukcji, tylko do wykonania w warunkach
domowych:
http://allegro.pl/item885492837_wirtualny_radar_airnav_radar_box_jak_sbs_1_inradio.html

Na zwykłym skanerze można 'słuchać' komunikatów ACARS.

Pozdrawiam

Re: Nie wyrzuciłem tunera SAT analog

Ja to tak klasycznie - czekam, aż mój RX TV SAT przemieni się w RX ATV.
Samoistnie ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Site Timeline