Nie wiem o co pytać. Proszę o identyfikację.

Popierniczył mi się domofon. Muszę kilka razy klikać w przycisk od podnoszenia słuchawki żeby zaskoczył dzwięk. Doszedłem że to wina guziola takiego jak na tym obrazku. Mam dostęp do sklepów ale nie wiem o co pytać.

łącznik nad złączem CA po lewej od kondensatorka. Ma to to 6 nóżek.

Pozdrawiam

Reply to
Srututu

Użytkownik "Srututu" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:gure01$fb4$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

obawiam się, że najlepiej będzie wziąć tą płytkę ze sobą. To jest coś w rodzaju monostabilnego isostatu, ale wymiary są nieco inne, tak że może być lekki problem z dobraniem...

Reply to
sundayman

Powitanko,

Isistat? Zanies plytke do sklepu, to latwiej bedzie cos dobrac (tylko opisz wczesniej kabelki). Mozesz tez sprobowac rozebrac ten przelacznik, znajac zycie zrobili srebrzone styki, ktore zasniedzialy.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Srututu pisze:

wymontuj tę płytkę i przejdź się z nią do sklepu tam na miejscu coś dopasujecie. Pozdrawiam Rafał

Reply to
Rafal

Może kup całą słuchawkę ~40zł

PC

Reply to
PC

Użytkownik "Srututu" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:gure01$fb4$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Lepiej jest lekko nacisnąć, aby był w innej pozycji Miałem podobny problem. Psiknąłem sprayem do czyszczenia styków. Pomogło na jakieś 3 lata - teraz znów się zaczyna. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

+10 wysyłka. 50zł - jezu, ile to browców! Po moim trupie!
Reply to
Srututu

Jedynie sluszna rada, mam identyczny unifon, taki sam problem byl.

Styk jest syfiasty, zwykle wd40 psiknalem zdaje sie :-) ale miej podlozone 2 listki papieru (sraj tasmy) pod spodem bo wycieknie zaraz, pozniej kilka razy "wymasuj" przycisk i bedzie dzialac jak nowy.

Przynajmniej jak u kolegi wyzej, nie wiem ile lat juz dziala ok :)

Reply to
Papkin

Rację mają ci, co sugerują wylutować przełącznik. Mam z tym do czynienia na codzień, więc powiem Ci że te przełączniki w URMET-ach mają taki feler (śniedzieją). W co czwartym aparacie muszę to "naprawiać". Musisz go wylutować, delitatnie rozmontować i drobnoziarnistym papierem wyczyścić styki (pewnie są już czarne). Tylko uważaj żeby nie wypadł ten plastikowy dzyndzel i sprężynka, bo cholernie upierdliwe jest to przy wkładaniu z powrotem ;-). I potem jak będziesz zaginał obudowę przełącznika to też z wyczuciem, bo jak soć się skosi to będzie się blokował. Taki zabieg z reguły wystarcza na parę lat ;-). Możesz też udać się do firmy domofonowej i kupić same elementy, ale też nie masz gwarancji czy nie będą pośniedziałe, więc lepiej samemu wyczyścić :-) Acha, nie kombinuj (jak ktoś sugerował) naciskać i zmieniać pozycji, bo to nic nie da. Aparaty URMET są bardzo dobre, elektrycznie i, co ważne, także mechanicznie. Jak zaczniesz kombinować to długo nie pociągnie ;-)). Pozdr.

Reply to
Robert_J