Nie mogę jeździć do PSZOKów...

Wywożę ostatnio z chałupy wory z plastikiem, papierem i innym dobrem gromadzonym miesiącami. W PSZOKu jest osobny kontener z elektroodpadami, za każdym razem jakoś buty niosą mnie w jego okolice i zapuszczam żurawia. Czego tam nie ma, serce się kraje jak człek patrzy na ten stos sprzętu. Ale nie biorę nic, kobita by mnie ukatrupiła :>

Ale żal.

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:39:18 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

Trza brać I na Allegro jako "nietestowane";)

Reply to
Kris

Ciap, Ja mam skup złomu o 365m ... Oj :-/

Włodek

W dniu 2017-03-13 o 17:39, Lisciasty pisze:

Mam to samo niestety ... :-(

Pozdrawiam

Tomek

Reply to
OWL

Lisciasty pisze tak:

Wiesz co ja przeżywam w Anglii jak rano ide do pracy? Serce się kraje. Ale nie biorę nic do domu. Mieszkam z normalsami, królami relaksu. Wielki smartfon, piwo, grill i rżeć z dziewuchami. Wygoniliby mnie z domu.

A w pracy jakie kable mam. Mózg się lasuje. Same grube i kolorowe linki. Kolory jakie dusza zapragnie. Ale nie biorę odpadów do domu. Bo pomyśleliby najpierw że wariat, potem że złodziej a na końcu że majsterkowicz.

Już chyba nie skończę mojego monster zasilacza. Jak się zacznie dużo zariabiać to optyka się zmienia :(

Reply to
PiteR

Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@localhost.net...

Lisciasty pisze tak:

Miałem tak za komuny

W tej Anglii ludzie tracą kontakt z ortografią: pisze się rżnąć

Egzaktli.

Reply to
Ghost

Dnia Mon, 13 Mar 2017 09:39:17 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Znam ten ból :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Lisciasty" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... Wywożę ostatnio z chałupy wory z plastikiem, papierem i innym dobrem gromadzonym miesiącami. W PSZOKu jest osobny kontener z elektroodpadami, za każdym razem jakoś buty niosą mnie w jego okolice i zapuszczam żurawia. Czego tam nie ma, serce się kraje jak człek patrzy na ten stos sprzętu. Ale nie biorę nic, kobita by mnie ukatrupiła :>

Ale żal.

Co tam takiego ciekawego znajdujesz?

Reply to
yabba

W dniu wtorek, 14 marca 2017 13:39:18 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

Zerkam tylko, nie odważyłem się na grzebanie, bo pewnie bym coś wygrzebał i już nie oddał. A klamoty są różniste. A to telewizor tysiąc cali (pół kontenera zajmuje), wzmacniacz lampowy (ale zdemolowany), radia samochodowe, komputery, sterowniki chyba od tokarek CNC czy czegoś podobnego, czasem trafi się video czy inny kaseciak. A to tylko jeden PSZOK :>

L.

Reply to
Lisciasty

Użytkownik "Lisciasty" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 14 marca 2017 13:39:18 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

[...]

Ciekawe znaleziska. :) Ja widziałem tylko zdemolowane monitory CRT i obudowy komputerowe.

Reply to
yabba

Lisciasty napisał:

Za sterownik do tokarki CNC wrzucant mógł nieźle beknąć. To jest tylko dla ludności, na odpady komunalne. Kapitalista czy inny przemysłowiec ma zbierać i utylizować osobno, za własne pieniądze.

Jarek

W dniu wtorek, 21 marca 2017 12:41:25 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Tam się chyba jakoś nie przejmują. Ostatnio w innym pojemniku (tak, też mnie tam nogi znoszą ;) odkryłem stertę kijów do golfa i toreb do wożenia tychże kijów, ilość przemysłowa, więc pewnie jakiś kapitalista ani chybi, w dodatku burżuj (kto to widział w golfa grać).

L.

Reply to
Lisciasty

Lisciasty pisze:

No tak, zawsze się znajdzie jakiś palant.

W dniu wtorek, 21 marca 2017 12:41:25 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Nie wolno mi jako zwykłemu Kowalskiemu tokarki CNC posiadać i wywalić ją jako odpad "komunalny"??

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 21 marca 2017 12:41:25 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Wolno, ale przeciez nie posiadasz (choc czasy takie, ze nie mozna byc pewnym)

A wtedy to chyba wolno ...

P.S.

minimum 4kg na glowe rocznie trzeba odzyskac ... i tak sie zastanawiam, czy ostatnio tyle kupuje. Raczej nie, bo coraz lzejsza ta elektronika.

Albo trzeba pralki postarzec, albo dopuscic sprzet "firmowy" ... ale przeciez niekoniecznie za darmo :-)

Pan Kris napisał:

Ja tam nie wiem, najlepiej wysłać zapytanie do urzędu skarbowego.

W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 18:28:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

czasy sa takie ze niedawno oddałem do elektrosmieci sprawny ploter A0, a na dokladke drugi taki sam na czesci. Abo stary model i nie dalo sie juz głowic kupić :/

b.

Reply to
Budyń

W dniu wtorek, 21 marca 2017 19:08:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

Nie bylo sensu wystawic go na allegro/olx? Może ktos by se glowice jakos dosztukowal?

Albo przynajmniej krokowce wymontować, drogie są :)

Reply to
sczygiel

W dniu środa, 22 marca 2017 11:38:48 UTC+1 użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

ni ma ni ma glowic na pustyni :/ wiec są tylko w ofercie plotery bez glowic

takich przydasi to mialem 2 tony, następnych nie potrzebuje

b.

Reply to
Budyń

Sam sobie pogratuluję, kompletna kieszeń na dysk, powstrzymałem się. Na co to komu w dzisiejszych czasach ...

Włodek