Nie gryźć LEDów - Page 2

Re: Nie gryŸć LEDów
Hello J.F.,

Ujnia sprzejna jest. I mogła się zaprzedać producentom świetlówek...

Re: Nie gry?ć LEDów

Co jej nie przeszkodzi tego opodatkowac, jak juz nie bedzie wyboru :-)

J.

Re: Nie gryźć LEDów

A świetlówki (jako urządzenia, a nie żarówki) nie podlegają przypadkiem pod
WEEE, co by oznaczało, że opłaty recyklingowe już są?
P.G.

Re: Nie gryŸć LEDów

Pewnie tak, ale na razie male.
Lampy wyladowcze uliczne (rteciowe, sodowe, MH - wszystkie zawieraja
rtec i olow) maja KGO 65gr.

Nie wiem jak z domowymi swietlowkami - nie rzucilo mi sie w oczy.

Jak juz klient nie bedzie mial wyjscia, to bedzie mozna podniesc :-)

Ciekawe kiedy kaucje wprowadza, jak przy akumulatorach.

J.

Re: Nie gry�ć LEDów
pod
Kompakty tez maja. ZTCW to jakies pare groszy/szt obilo mio sie o oczy
na fakturce jak ostatnio do firmy kupowalem.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl

Re: Nie gry?? LEDĂłw
http://tech.wp.pl/kat,1009793,title,Diody-LED-sa-niebezpieczne-dla-zdrowia,wid,13130114,wiadomosc.html

Tak, i NIE KUPISZ świetlówki dopóki nie oddasz starej :-)

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB

I nie sprzedadza ci mocniejszej niz oddales :-)

J.

Re: Nie gry?? LEDów
Hello J.F.,

Przerażające jest to, że zaczynam się cieszyć z tego, że jestem już
stary i może jakiegoś Alzheimera złapię albo szlag mnie trafi i już mnie
to wszystko nie będzie obchodzić...

Nie jestem przeciwnikiem Ujnii. Ani zwolennikiem teorii spiskowych. Ale
jednak chyba nie o taką wolną Polskę walczyłem. Zapas matowych 75W
zrobilem, halogenów na razie nie zabraniają ale - jakby co - to zdążę
jeszcze zrobić zapasy. Na te lata, co mi zostały powinno starczyć.
A na zły humor to zawsze mozna lekarza o Prozac poprosić.

Re: Nie gry?? LEDów

Masz już 50 lat? A może 90?

Re: Nie gry?? LEDów
Hello spa,

No, co Ty? Ludzie tyle nie żyją...

Re: Nie gry?? LEDów

Ja tam od dawna sam wkrecilem swietlowki, wiec mnie to tak nie boli.
W lazience tez wkrecilem i na razie swieci, to moze nie bede narzekal.

A z innych rzeczy .. moze ta unia ma czasem racje ?
Moze np smieci powinny byc czysto organiczne, zeby je bez szkody mozna
bylo spalic i zakopac, bo my sobie na razie nie zdajemy spawy jaki
bedzie problem z wysypiskami i surowcami wkrotce.

J.

Re: Nie gry?? LEDów

Czasem ma rację. Bardzo często ma rację. Przeważnie ma rację. Ale z tymi
żarówkami, to się wygłupili. Nie ma chyba drugiego zarządzenia, które by
było równie durne i równie szkodliwe. Dlatego trzeba przy każdej okazji
walić w to jak w bębęn, aż odszczekają, znajdą winnych i ich dla przykładu
rozstrzelają.

Re: Nie gry?? LEDów
Jarosław Sokołowski denied rebel lies:

Odważna teza.

--
MoonWolf OT
Let's walk this way

Re: Nie gry?? LEDów

Dlaczego? Gdzie tu odwaga potrzebna?

Re: Nie gry?? LEDów
Jarosław Sokołowski denied rebel lies:

Chyba mamy odmienną definicję słowa 'racja'. Ale to całkowicie NTG.

--
MoonWolf
Pure black looking clear

Re: Nie gry?? LEDów
UBF%ytkownik JarosB3%aw SokoB3%owski napisaB3%:

Bardzo intensywnie szukaE6% nie muszB1%. Zawsze moBF%na dobraE6% z niewin=
nych -20%
w Brukseli jest z kogo dobieraE6%!

--20%
Darek

Re: Nie gry?? LEDów
Hello J.F.,

Mam takie "bezproblemowe" i "organiczne" wysypisko 500 metrów od siebie.
Nawet nie wiesz, jak bardzo to śmierdzi :(

Re: Nie gry?? LEDów

RoManie, ale od smrodu jeszcze nikt nie umarl, a od swiezego powietrza
dwie armie pod Moskwa :-)

Posmierdzi, posmierdzi i przestanie. Zostanie troche cennego nawozu
lub dobrej gleby.
Gorzej jak tam ktos wyrzuci puszke, butelke, tapczan czy telewizor.

A Unia popiera spalarnie, wtedy nie smierdzi i proces jest szybszy.

J.

Re: Nie gry?? LEDów
Hello J.F.,

Doprawdy?

A mi się wydawało, że to od mrozu i szkodliwych dawek ołowiu...

Jasne - prędzej zdechnę niż przestanie śmierdzieć.

Za 300 lat.

To nie śmierdzi.

Ale spalarnie wydzielają dioksyny.

Re: Nie gry?? LEDów

No dobra, zalezy co tak smierdzi, ale jestes dobrym przykladem -
smierdzi ci i zyjesz :-)

Siedzieli by w pomieszczeniu przy smierdzacym piecyku, to by im olow
mniej szkodzil :-)

Bo ciagle dowoza nowe smieci.

zalezy. papier, obierki od ziemniakow to chyba ze 3 lata, drewno ze
30, kosci moze troche dluzej.

Ale miejsce zajmuje. i trzeba potem komus innemu zatruc zycie, a co
zrobic z ta gora ?

Jak sie do nich nie wrzuca PCW to nie wydzielaja.
Zabroni sie PCW, albo w ogole wszystkich plastikow i po sprawie :-)