[Nie do konca TG] jaki odtwarzacz DVD

Witajcie,
co prawda nie do końca właściwa grupa ale mam nadzieję, że znajdą się
praktycy i wspomogą radą,
otóż, jako że słucham dziwnych rodzajów muzycznych i chciałbym kupować DVD z
koncertami w stanach, pytanie czy są na polskim rynku odtwarzacze DVD które
nie patrzą na kod regionu płyty - i odtwarzają przysłowiową płytę
chodnikową?, chciałbym coś kupić najlepiej do 300zł [max 500zł],
jak to wygląda przy odtwarzaczach bluray - tzn wiem że tam też są kody
regionu i ceny póki co dość wysokie ale czy są odtwarzacze nie kontrolujące
tych kodów?
dzięki za podpowiedzi,
brat

Re: [Nie do konca TG] jaki odtwarzacz DVD
dzięki już nieaktualne, znalazłem, widzę że można odpowiednie kody wstukać z
pilota do rożnych odtwarzaczy i zmienić kod regionu,
brat

Re: [Nie do konca TG] jaki odtwarzacz DVD
które
Manty czytają wszystkie regiony, na dodatek model 056 ma wyjście HDMI i
upscaling na full hd
Piotr

Site Timeline