netia internet

założyłem sobie netię... no i ch... mnie strzela...

oto typowe parametry: http:///hidusb.pl/netia.png

rozłącza mnie średnio co 3 minuty...

pytanie: co mogę teraz zrobić? jak zareklamować łącze?

dzwoniłem już raz do netii, to tylko obniżyli mi prędkość do 1M i
stwierdzili, że teraz jest dobrze...

zauważyłem, że jak popada, to mam padakę, jak świeci słońce to jeszcze jakoś
tam ciągnie...

HELP do Tych co się znają.

Re: netia internet

poprawiony link

Re: netia internet

to moze jeszcze grupe popraw?

c.

Re: netia internet

problem kabelka, nie widzę bardziej odpowiedniej grupy...

Re: netia internet

Kabelek wykonany z miedzi kierunkowej? ADSL to łącze asymetryczne, więc
kierunkowość kabla ma ogromne znaczenie. Trzeba zamienić miejscami
wtyczki RJ-11.

Re: netia internet
Hello identifikator:,

Nie widzę w nazwie grupy "kabelki". Ić stont!

Re: netia internet

skąd te ataki?

Re: netia internet
Hello identifikator:,

To ty atakujesz grupę off-topicami.

Re: netia internet

popsikaj KONTAKtem

Re: netia internet
Co prawda ntg ale ...
Tłumienie downstream 50 dB oznacza, że Twoja linia ma sporą długość i
prawdopodobnie nie uzyskasz stabilnego połączenia przy tej prędkości łącza -
domyślam się, że zamówiłeś 4Mbit. Zresztą modem sam podaje "max rate" 3844
Mbit. Pisze "prawdopodobnie" ponieważ tłumienie lini w zakresie upstream
wynosi tylko 18,3dB, co nie jest normalną wartością przy tak wysokim
tłumieniu w kierunku down. Różnica nie przekracza zazwyczaj 15-18dB.
Sugeruje najpierw dokładnie sprawdzić stan swojej instalacji w domu.
Najlepiej odłączyć wszystkie urządzenia od lini i odczytać parametry przy
podłączonym samym routerze. Jeśli się nie poprawią, pozostaje jedynie
kontakt z operatorem który powinien sprawdzić całe łącze.

Re: netia internet
właśnie, też tych różnic w poziomach nie rozumiem... stąd pytanie...
już odpinałem wszystko, co ciekawe po odpięciu telefonów jest jeszcze
gorzej...

Re: netia internet
a przy okazji ile to jest 50dB w Voltach? 1V/100000?

Re: netia internet
W takim razie prosze jeszcze sprawdzić parametry na innym routerze / modemie
aby wyluczyć ew uszkodzenie samego routera. Choć tak jak już napisałem, duża
różnica w tłumieniu down / up sugeruje problemy z samym łączem.
Jeśli w instalacji telefonicznej występują gniazdka starego typu (z czterema
pionowymi otworami na wtyczke -nie wiem jaka jest ich poprawna nazwa) to
trzeba je otworzyć i sprawdzić czy nie ma tam zainstalowanego kondensatora
1uF. Jeśli jest to usunąć.
Wiecej nic nie przychodzi mi do głowy. Proponowałbym jednak nie odpuszczać i
męczyć operatora, ponieważ to on odpowiada za jakość lini.
Na przyszłość prosze zadawać pytania na odpowiedniej grupie np
alt.pl.neostrada

Site Timeline