neonówka, żelazko

Użytkownik " Wmak" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:icrsg9$4i3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Na rączce (uchwycie) też syczy? Bo zazwyczaj to właśnie tam jest żarówka.

Reply to
Marcin Wasilewski

Marcin Wasilewski snipped-for-privacy@adres.pewnie.je.st> napisał(a):

A końce przewodów żaróweczki to gdzie Paulina chce lutować? Czy nie gdzieś głębiej, skoro oprawkę i wszystkie doprowadzenia ktoś usunął?

Reply to
Wmak

Z tego co pamiętam, to przewody żarówki podłącza się do bakelitowej kostki w tylnej części żelazka. Tej samej, do której jest podłączony przewód sieciowy - guma+bawełna.

Witam, ale właśnie kawałek drutu oporowego to jest odczep. Wystarczy żeby było to ok 1% długości całej spirali i już będzie ok 2,3V!!!

Reply to
j.r.

Z tym ze spirala z zelazka ma jakies 10m dlugosci - kiedys rozwinalem.

W dniu 2010-11-28 10:07, J.F. pisze:

Mi się przypomniało, że pasty do zębów w tubce jest od przedpokoju do kuchni ;)

BP, NMSP

Reply to
Marcin Sroczyk

Cos mi sie pop .. tzn owszem, z 10m, ale 1% z tego to w sam raz 10cm i tyle tam jest ...

Toż napisałem, że jest, ale nie na samej grzałce (nie zatopiony w ceramicznej wkładce tylko na wierzchu) - więc nie ma problemu z wymianą grzałki z odczepem czy bez. (Swoją drogą, to zdajesie pamiętam taką grzałkę z odczepem, ale mówimy tu o konkretnym żelazku, które mamy na zdjęciach)

Mirek.

Reply to
Mirek

Dokładnie do tej kostki mam zamiar wkręcić. Nie sądzę, aby była tam jakaś straszna temperatura. Skoro kable sieciowe wytrzymują to od żaróweczki też wytrzyma.

Reply to
Paulina

Tyle, że podłączę się na zewnątrz do kostki