Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-) - Page 2

Re: Nastepny sposób na ci1g3ooa tradycji z wyk3ych ?arówek :-)
Hello janusz_kk1,

To nie jest schizofrenia. Kasa i wybory. Za wszelką cenę:
http://squadack.salon24.pl/236804,d-j-vu

Re: Nastepny sposĂłb na ci1g3ooa tradycji zwyk3ych ?arĂłwe k :-)

napisaC5%82(a):

Nic dodaC4%87 nic ujC4%85C4%87. PokazC3%B3wki zawsze kogoC5%9B krzy=
wdzC4%85,
a nie prowadzC4%85 do rozwiC4%85zania.
SC5%82uC5%BCC4%85 tylko wC5%82adzy ktC3%B3ra w ten sposC3%B3b udow=
adnia 'przypadkowemu'
spoC5%82eczeC5%84stwu jaka jest mC4%85dra, sprawiedliwa etc i C5%BCe=
 tylko
ona moC5%BCe wygraC4%87 nastC4%99pne wybory.
Przypomina mi to kaczyC5%84skiego i tego niby unybombera w warszawie
ktC3%B3rego niby potem zC5%82apano, po to aby kaczka wygraC5%82a wybo=
ry.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)

Inpost zbiera blaszki i daje za to nagrody. Tak że opłaca się zbierać a
nie wyrzucać. :)
http://www.kody-pocztowe.info/ekoinpost.htm
10 blaszek - długopis (dobre i to :))
20 blaszek - smycz do kluczy
50 blaszek - kubek
100 blaszek - maskotka (struś)

No to czekam aż na Allegro ukaże się twoja aukcja kilkunastu strusi. :)

Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)

BTW: Jest tylko jeden haczyk - trzeba zbierać metalowe plomby Z
KOPERTAMI. A nie samą blachę.
http://www.inpost.pl/aktualnosci/artykul/zobacz/zwrot-metalowych-plomb-zmiany-w-programie-i-okres-przejsciowy.html

Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)

http://www.inpost.pl/aktualnosci/artykul/zobacz/zwrot-metalowych-plomb-zmiany-w-programie-i-okres-przejsciowy.html

To nie podpada pod jakąś ustawę o zbiórce złomu?
Blacha ważna tylko z kopertą -- źle.
Koperta ważna tylko z blachą -- dobrze (albo odwrotnie).

Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwy kłych żarówek :-)

no widzisz, glupi jestem bo do sierpnia jeszcze mozna bylo wymienic same
blachy... a ja durny EKO czlowiek koperty oddalem na makulature... no nic zulik
sobie to wezmie i wypije za moje zdrowie ;)

Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)

Hmm a ja sie zastanawialem, co zrobic z tymi znaczkami :)
Ostatnio InPost zgarnal wiele umow z operatorami telekom, wiec blaszek
bedzie duzo. Znaczy sie, kwoty blaszek do nagrod bedza szybko dewaluowac
sie.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Site Timeline