Naprawa karty graficznej GeForce2Ti TV-in

Witam, proszę o pomoc w znalezieniu serwisu, który podejmie się naprawy karty graficznej uszkodzonej chyba elektrostatycznie wyjmowaniem i wkładaniem kabla S-Video "pod napięciem". Padła całkowicie - "Ciemność widzę!". . Serwisu szukam w W-wie. . Pozdrawiam, Artur

Reply to
Artur

Użytkownik Romeq napisał:

Zastanawiałem. Ale nic nie wymyśliłem nie mając żadnych danych. . Poproszę o użyteczne informacje. Dyskusję o wnioskowaniu, IQ itp. nielektronicznych rzeczach proponuję przenieść na inną grupę lub najlepiej na priva. A

Reply to
Artur

racja;

ps. przeciez 'stary' gf2 kosztuje gorsze, o ile dostaniesz jego jeszcze w sklepie;

na Allegro napewno

Reply to
AT