naprawa karty graficznej

witam,
jest sobie grafika nvidia Quadro FX4600, zaczela wyswietlac poziome
przerywane paski oraz rozne inne kolorowe smieci (juz z poziomu
POST/BIOS), system widzi ja jako standardowa karte graficzna i czesto
sypie bledami wlacznie z bsod. czy to moze podpadac pod problem
reballingu i jesli tak to kto w polsce jest to w stanie dobrze naprawic?

Re: naprawa karty graficznej

Może być problem lutowania a może padł RAM, jeśli jest taka możliwość
przyciśnij proca do płytki solidnie w czasie startu, jeśli objaw zniknie
(lub się poprawi) to kulki do wymiany. Kto - nie wiem.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Kiedyś miałem tak z kartą ATI radeon 7000, zmniejszyłem taktowanie pamieci i
procka na karcie i działała bez problemu (zmodyfikowałem BIOS karty i
wgrałem na stałe z nowymi ustawieniami).
Inny przypadek wymagał przelutowania procka, użyłem do tego opalarki z lidla
nastawionej na II bieg (ok. 300*C) przez 30 sekund. Pomogło. :-)

Site Timeline