Napięcie między USB a kablówką

Cześć!

Mam zewnętrzną kartę telewizyjną AverTV podłączoną
do komputera za pomocą USB. Między metalową częścią
złącza mini USB a złączem F kablówki występuje napięcie
które bardzo wyraźnie mogę wyczuć palcami,
ale nie mogę zmierzyć miernikiem uniwersalnym.

Poradźcie mi proszę co z tym zrobić?

Pozdrowienia. Krzysztof z TychĂłw.

Re: Napięcie między USB a kablówką

Ale z czym? Z napięciem, z kartą tv, kablówką, czy palcami:)
W czym ci to napięcie przeszkadza?
Paweł

Re: Napięcie między USB a kablówką

Przeszkadza? A to nie była prośba o radę jak wykorzystać darmowe
źródło energii z kablówki?

Re: Napięcie między USB a kablówką

SOA #1

separator galwaniczny

Włodek

Re: Napięcie między USB a kablówką

Problem który bardzo często się pojawia.
Rozwiązanie tak jak już wyżej napsano - separator galwaniczny na kablu
antenowym.
Przykładowo ten :
http://www.dipol.com.pl/izolator_galwaniczny_5-2400mhz_signal_R48605.htm

Re: Napięcie między USB a kablówką
podłączyć komputer do gniazdka z bolcem (z prawdziwym uziemieniem)

klasyczny przypadek, filtr przeciwzakłóceniowy daje fazę przez dzielnik
kondensatorowy na obudowę.
W ostateczności połącz obudowę komputera z oplotem od kablówki i
potencjały się wyrównają
(jakby co ja tego nie pisałem :)

Site Timeline