najtanszy zasilacz 300W 48V

W dniu 2013-02-13 08:06, ww pisze:

Kilka zasilaczy mniejszych (np 12v) w szereg. A jak nie ma zasilaczy, to akumulatorki np 6v czy 12v "z upsa"

Reply to
BartekK

Przykro mi -- nie ma juz Ery i nie można do nich wysłać po takie rzeczy.

Użytkownik "BartekK" snipped-for-privacy@drut.org napisał w wiadomości news:kffml5$1bl$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Akumulatory na pewno odpadają. Myślałem o kilku zasilaczach z PC ale to jednak będzie za duże a poza tym taki szmelc sprzedawany na kilogramy pewnie długo nie pożyje.

Może taki transformatorek będzie wystarczający:

ww