Najtańszy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

Mam pytanie do wszystkich uczestników grupy.

Szukam najtańszego sprzętu, które posiadało by USB które można zmienić w USB
HID (klawiatura). Cena powinna być na poziomie 20 zł maksymalnie 50zł.

Urządzenie nie musi mieć wyświetlacza, ale powinno mieć przynajmniej 3
przyciski, które można oprogramować lub jakas inną formę wprowadzania danych
(wyświetlacz dotykowy).

Wielkość nie gra roli o ile sprzęt potrafi działać bez zasilania z sieci
energetycznej. Może być to router, klucz USB, komórka, książka
elektroniczna, mid, PMP, mp4... cokolwiek. Oczywiście im mniejsze tym
lepiej.

Może jest jakiś otwarty grajek mp3 gdzie można zmienić firmware, może jakas
komórka z wyjściem usb gdzie da się przeprogramować wyjście USB. Arduino ale
jakas tansza wersja bez zasilania.

Ideałem byłby linux lub jakiś otwarty system, ale za tę cenę raczej nie
znajdzie się nic takiego. Sprzęt byłby zamiennikiem klucza kryptograficznego
pozwalającego logować się za pomoca hasła jednorazowego. Coś podobnego do
http://www.yubico.com /

Re: Najtańszy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware
Rzeźbię coś takiego na atmedze8 - niestety z powodu sesji miałem
przerwę, ale w wakacje wracam do pracy. Mam prototyp z dwoma przyciskami
  typu "micro-switch" (do wprowadzania kodu bit po bicie), ale ich
wciskanie jest niewygodne, więc wziąłem się za robienie dla tego
klawiatury dotykowej (8 przycisków). Koszt to 5zł + atmega8 (aktualnie
zdaje się 8zł + przesyłka) + 2* płytka dwustronna.

Token w porcie usb, a powyżej jeden z prototypów klawiatury
pojemnościowej (dolna strona).
http://img23.imageshack.us/f/aaaev.jpg/

Niestety projekt aby był przetestowany zarówno pod względem hardware jak
i software i nadał się do użytku potrzebuje jeszcze przynajmniej miesiąc
czasu, więc jak potrzebujesz "na już" to nie pomogę.

Re: Najtańszy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

Nie potrzebuje juz, ale chetnie zaprosze Cie bys pomogl w podobnym
projekcie. Nie wiem czy znasz taki adres
http://code.google.com/p/opencryptotoken/
Odezwe sie tez e-mailem jesli pozwolisz.

Re: Najtańszy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

Ekran dotykowy no no...
Chcesz opchne ci Pocket PC za 40zł

USB, Imtel PXA255 400MHz (Brak systemu, podpięty JTAG), Wyświetlacz chyba 4
cale dotykowy...

Re: Najta?szy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

nie ma usb, nie da sie zmienic firmware. Chyba, ze napiszesz program
emulujacy his klawiature tak by dalo sie wymieniac latwo oprogramowanie.

Re: Najta?szy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

ma USB cały sprzęt podpina się do PC przez USB

chciałeś sprzęt...

Re: Najta?szy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

przez stacje dokujaca czy sprzet?

dzialajacy i z otwartym firmawre.

Re: Najta?szy Hardware Open Source lub modyfikowany firmware

Przez stację dokującą ale nie rozbierałem

Rosjanie coś robili na PXA255

Site Timeline