włączenie głośników z opóź

Jak zrealizować taką funkcję najprościej ? denerwuje mnie strzał z głośników za każdym razem jak włączam komputer który uruchamia wzmacniacz(mały przenośny na TDA2030), chciałbym zrobić jakąś przeróbkę, myślałem o przekaźniku rozwieranym zasilonym przez kondensator z 1000u włączony szeregowo, w chwili podania napięcia przekaźnik przełącza na sekundę wyjście wzmacniacza na np rezystor 8Ohm...

Reply to
dato

Użytkownik "dato" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:509f68de$0$26683$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Podpowiedź: softstart