Nagły problem z JTAGiem i OpenOCD

Witam

    Po aktualizacji Ubuntu pojawiły się problemy z używaniem JTAGa
(Turtelizer 2) przez OpenOCD. Wywołanie polecenia:

openocd -f interface/turtelizer2.cfg -f target/stm32f1x.cfg

I wszystko jest OK. Łączę się (telnet localhosr 4444) i mogę wydawać
różne polecenia, robić halt itp. Gorzej, gdy wydam polecenie reset.
Wówczas na ekranie dostaję coś takiego:
JTAG tap: stm32.cpu tap/device found: 0x3ba00477 (mfg: 0x23b, part:
0xba00, ver: 0x3)
JTAG tap: stm32.bs tap/device found: 0x06414041 (mfg: 0x020, part:
0x6414, ver: 0x0)
Invalid ACK 0 in JTAG-DP transaction

in procedure 'reset'
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 100ms

I później co chwilę tego typu komunikaty. Całość wygląda tak:
> [...]

Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 100ms
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 300ms
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 700ms
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 1500ms
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 3100ms
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 6300ms
> [...]
stm32.cpu -- clearing lockup after double fault
Polling target failed, GDB will be halted. Polling again in 6300ms
shutdown command invoked
 > Connection closed by foreign host.

Komendę shutdown wydałem ja :). Powiedzcie mi, gdzie szukać błędu?
Korzystam z "wbudowanych" w OpenOCD plików konfiguracyjnych i wersji:

openocd --version
Open On-Chip Debugger 0.5.0 (2011-08-26-10:36)
Licensed under GNU GPL v2
For bug reports, read
    http://openocd.berlios.de/doc/doxygen/bugs.html

Podobne problemy mam z innym uC (LPC2378), natomiast na innym komputerze
(z Windows Vista) wszystko działa z LPC2378, a z STM nie próbowałem. Co
jest nie tak??!!

  Konop

Re: Nagły problem z JTAGiem i OpenOCD

A przed tą aktualizacją miałeś OpenOCD 0.5 czy starszą?
Bo mi pod windows XP i 7 po przejściu na 0.5.0 często pojawia się
Polling target failed po flaszowaniu i układ (LPC1768 jest wtedy źle
zaprogramowany). Cofnąłem się do OpenOCD w wersji 0.4.0 i jest OK.