Nadajnik/wzmacniacz 1:1 video

Cześć.

Szukam jakiegoś gotowca który będzie w stanie odebrać sygnał video VGA, i wyemitować go po drugiej stronie(tylko analogowe VGA). Wzmocnienie

1:1, chodzi tylko o to aby rozdzielić go do dwoch odbiorników jednoczesnie i zrobić po drodze mała sztuczkę. Sam sobie obciążę linię 50Ohm na wejściu, chodzi tylko o coś co jest szybkie i wepchnie mi na wyjście od razu prawidłowy sygnał wprost do RGB kabla VGA.

Jest jakiś wygodny (w sensie lutowany bez wysiłku) zestaw 3 wzmacniaczy tego typu w jednej obudowie który kupie na każdym rogu ulicy?

Reply to
Sebastian Biały

Nie, ja musze coś nietypowego zrobić z sygnałem po drodze.

Innymi słowy musze go prawidłowo odebrać, a nastepnie powtornie nadać i to na dwa kanały jednocześnie.

Reply to
Sebastian Biały

VGA splitter?

cezar

W dniu 10.08.2018 o 11:05, Sebastian Biały pisze:

A jakie pasmo/rozdzielczość to ma przenosić?

Reply to
Zbych

1024 bedzie aż nadto.
Reply to
Sebastian Biały

Bez odświeżania to trochę mało informacji, ale popatrz co ma farnell w dziale wzmacniacze wideo:

|exc-delivery-surcharge&sort=P_PRICE

Reply to
Zbych

Normalne, 60Hz.

Już tam oglądałem, dopytuje co jest popularne a nie co jest ;) Może się z tego zrobi pewnego dnia open hardware i fajnie jak by było dostepne w mięsnym na rogu.

Reply to
Sebastian Biały

Tyle piesków chodzi sobie, że i kup sporo...

Coment: czyżbyś Sebastianie dołączył do "klanu ie, ie"? (zamiast ę)

Reply to
BaSk

Dołączylem jakieś 20 lat temu do klanu ludzi mających niewygodne klawiatury.

Reply to
Sebastian Biały

I myślisz że ktoś będzie łaził za tym po sklepach zamiast zamówić jak człowiek wysyłkowo?

Reply to
Zbych

Wystaczy że będzie dostepny. Scalaków ktore są ale ich nigdzie nie ma miałem już na pęczki.

Reply to
Sebastian Biały