Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Nie poodraczałem ( a skutki miałem kiedyś opłakane) sprzętu a mam do
Łodzi 250 km, powiedzcie proszę gdzie jest teraz zapowiadana burza i czy
jest bardzo gwałtowna ?. Jak mocno wali to pojadę jak nie za bardzo
gwałtowna to zaryzykuję :-).
Sorry za nie temat ale dla mnie ważne ze względu na elektronikę ! Grupa
jest bardzo popularna to liczę na mape pogody bardo aktualną :-).
Ak

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Tutaj masz mapkę aktualnych wyładowań atmosferycznych
http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Dzięki o to chodziło, ten internet to swietna rzecz , super
AK

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Teraz może tak, aczkolwiek mam potwierdzoną informację, że w okolicach Łodzi
(~50km) dziś po południu była dość konkretna burza.

e.

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Może wynika to z tego, że według
http://www.blitzortung.org/DF/Webpages/index.php?station=2&mode12%&map=9&lang=e
na terenie Polski jest jeden detektor (Jelenia Góra).

--
Tomek

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?
Tomasz Grodnicki napisawszy:

Jest 7 detektorów. (od człowieka z IMGW, który się tym zajmuje)
No, chyba, że żle policzyłem na mapce i jest 5. W każdym razie więcej niż 1.
pozdro
Dino

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?
http://www.blitzortung.org/DF/Webpages/index.php?station=2&mode12%&map=9&lang=e

Ja na mapce, której odnośnik podesłałem, w obszarze Polski widzę tylko 1
zieloną pineskę. Być może detektorów jest więcej ale może nie
uczestniczą w projekcie Blitzortung.org.

--
Tomek

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Uszanowanie

Jeszcze krajowe strony :
http://www.pogodynka.pl/radary.php
http://www.pogodynka.pl/burze.php
http://www.pogodynka.pl/produkty/safir.gif

--
awiesiek

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

Niezłe, ok. 21 w szczecinie jak nie pierdykneło, to az miło :)
I pomysleć... 8. kwietnia rok temu mieliśmy black-out z powodu opadów śniegu
i oblepionych drutów, a dzisiaj letnia burza, a ja posuwałem ulicami w
koszulce z krótkim rękawem i krótkich gaciach. Te anomalie mać.
Przem

Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?

kolejna strona do kolekcji:

http://www.blids.de /

pzdr,
Aa