Na mózg im coś siadło, czy co ?...

Popatrzcie na ceny:

stchebel

Am 24.09.2015 um 12:21 schrieb snipped-for-privacy@gmail.com:

Kup w RS albo Farnell. Kosztują dużo mniej

Waldek

Reply to
Waldemar

To jeszcze nic... ceny za zaciskarkę w okolicach endziesiąt kzł, ibidem.

Reply to
slawek

Powitanko,

Oszk', wartosc zlomu, ktory wala mi sie po piwnicy jest niebagatelna. A wywalic chcialem, bo mi sie wylutowywac nie chcialo.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@mid.uni-berlin.de... Am 24.09.2015 um 12:21 schrieb snipped-for-privacy@gmail.com:

Albo napisz niech sprawdza. Cena np za paczke 100 szt ?

W dniu czwartek, 24 września 2015 12:28:23 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

==============

Też bez sensu. Bez problemu kupuje się to za JEDNEGO zeta!! 5 minut w guglarce i znajdziesz !!

Reply to
stchebel

W dniu czwartek, 24 września 2015 13:34:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

===============

Napisałem już do nich tak ino z ciekawości, bo kupiłem to samo w cenie 1 zeta/szt. Jak na razie brak odpowiedzi (2 dni).

Reply to
stchebel

W dniu czwartek, 24 września 2015 13:32:43 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

:)))

Reply to
stchebel

Daj linka !!

Reply to
stchebel

To oznacza, że tabletki znowu przestały działać właścicielom TME. W latach 90-tych mieli podobnie. Omijało się ich szerokim łukiem. K.

Reply to
John Smith

Niekoniecznie. Mogą np. liczyć majątek firmy...

Reply to
slawek

W dniu 2015-09-24 o 12:21, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

W krytykowaniu polskiej firmy to jesteśmy dobrzy... to taki nasz narodowy sport.

Tylko szanowny Chebel nie zauważył, że to potencjometry jedno watowe.

W Digi takie chodzą po ~ 18$/szt W Mouserze ~ 19$ Podobnie w Farnellu i innych.

I tak TME wychodzi najtaniej jedna sztuka bo w Digi musiałbyś kupić z dwie setki w takiej cenie.

I słusznie, że TME nie odpowiedziało - szkoda atramentu :)

Mister

MiSter

Cena 3220,00 PLN, są i po 8890,00 PLN (Posortuj po cenie)

Reply to
slawek

W dniu 2015-09-24 o 15:42, MiSter pisze:

Jesteś pewien? to popatrz ten ma 250mW

A teraz pod stół i odszczekać.

Reply to
janusz_k

A gdzie tu krytyka? Raczej zdziwienie iż ceny TME wydają się niespójne z oczekiwaniami rynku. Nota bene, znalazłem niedawno w necie ofertę czegoś okropnie skomplikowanego (komputerowy system podświetlenia z wodotryskiem czy jakoś tak), nówka nie śmigana, szafa na dwa metry wysoka, technologia z 2015, za całe 0 PLN czy jakoś tak. Coś się pewnie pomyliło, literówka a może overflow.

Reply to
slawek

Kluczem pewno jest 100ppm.

Reply to
Zenek Kapelinder

Chebel dał link do 1W oraz 3/4W...

Wskazany przez Ciebie typ też chodzi po około 13$.

Mister

Reply to
MiSter

W dniu czwartek, 24 września 2015 17:46:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

:))) A kogo obchodzi 100ppm regulowane śrubokrętem.

ROTFL ....

Reply to
stchebel

W dniu czwartek, 24 września 2015 18:17:10 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

U zdzierców typu DK,TME i takich tam.. I uważasz,że to jest OK, bo po takich cenach "chodzą". OK, bądź tak dobry i znajdź takiego Potsa, który zdzierży 0.5W i podaj po ile "chodzi". Niee, nie cobym chciał żebyś robotę za mnie wykonał, ale dej linka, a ja Ci pokażę co znaczy "po ile chodzi". I zobaczysz jak "apteki" elektroniczne jadą w bambuko. DigiKey/Mouser/TME/Farnel i tym podobne.

OK, po ile "chodzą" tego typu produkty 0.5W w w/w firmach ? Podaj linki/ceny, a ja Ci podam linka 'zwrotnego' na zakup identycznego produktu.

CZEKAM !!

Reply to
stchebel

W dniu czwartek, 24 września 2015 17:46:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

Czy Ty w ogóle wiesz co to znaczy? Chebla nie :((

Reply to
stchebel