Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem G SM czy raczej wbudowane wifi? - Page 2

Re: Na czym dłużej baterie laptopa poci agną: USB modem GSM czy raczej wbudowane wifi?

W domu na Wi-Fi nie szkodzą mi dwa poziomy z betonu.
Na modem szkodzi jedna ściana, a BTS-a mam blisko.

Ściągasz jeden duży plik (żeby starczył na te 10% z baterii) i nic
więcej nie robisz.
Powinno być porównywalnie, więc test jest do zrobienia.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Re: Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB mod em GSM czy raczej wbudowane wifi?

No ale nawet jeśli BTS jest "blisko", to znaczy nie jest 8 km tylko
2km od modemu to wciąż jest kilkanaście razy (jeśli nie kilkadziesiąt)
dalej od Twojego routerka wifi, a natężenie pola spada Ci tu
z kwadratem odległości od nadajnika, więc odległość jest
istotna do kwadratu :-)

Zgoda... Tak pewnie zrobię. Powtórzenie testu parę razy
i uśrednienie powinno dać jeszcze dokładniejszy wynik.
Dobry pomysł.

Site Timeline