Na czym dłużej baterie laptopa pociagną: USB modem G

To zależy :)

Jakiś czas temu pisałem o realnej prędkości po BT - dochodziło do 100kB/s z telefonem SE C702 (BT 2.0 + A2DP, HSDPA 3,6 Mb/s) i do 300kB/s z modemem (chyba Huawei E220 HSDPA 7,2 Mb/s), Orange Free (połączenie chyba było 3,6).

Reply to
Artur Maśląg

Dnia Fri, 3 Jun 2011 15:54:02 +0000 (UTC), Artur Stachura napisał(a):

Może nie chodzić o wydajność prądową portów lecz spadek napięcia na przewodach. Obydwa posiadane przeze mnie dyski twarde 2,5" USB nie działają z wykorzystaniem przedłużacza USB o długości 1,5m nawet takiego lepszego. Podłączone do tego samego złącza z wykorzystaniem dołączonego do nich krótkiego kabelka - śmigają aż miło. Spięcie dwóch przedłużaczy takim rozgałęźnikiem zmniejszy spadki napięcia i w efekcie może sprawić, że dysk będzie działał poprawnie.

Reply to
badworm