myszka

Kupilem sobie radiowa myszke microsoftu, wsadzilem jednego eneloopa R6
... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle pracuje.
A to optyczna, dioda swiecic musi, uzywana 8h dziennie ... oj,
wiecej - skad ona prad bierze ?

Stara byla byla na dwa AAA, to tak co trzy dni wymagaly ladowania ...

J.

Re: myszka

Ja mam Logitecha na dwie R6. Zasuwa już prawie rok. Też 8h dziennie
używana, przynajmniej. Oprócz niedziel i świąt ;-).

Re: myszka
W dniu poniedziaB3%ek, 9 lipca 2012 14:00:09 UTC+2 uBF%ytkownik J.F napisa=
B3%:

Panie, ja kupilem ostatnio jakas radiowa hapeczana morfd6ul na dwa paluszki=
 AA i nawet od dolu nie widac ze czymkolwiek swieci (nawet przez aparat z k=
omorki) na pudelku pisze ze wytrzyma 1,5 roku. I sama sie wlacza jak sie ni=
a poruszy, nie trzeba naciskac klawisza.
Taka to Panie dzis technika!
Moj ojciec uzywa jakiejs A4tech. I tez tych 2xAAA nie wymienia zbyt czesto.=
..

Re: myszka

No to moja po pół roku (albo i więcej, nie chce mi się sprawdzać)
używania Eneloopa (2 sztuki) pisze, że jeszcze 531 dni. Nie pamiętam, co
było na początku, ale mam wrażenie, jakby cały czas to samo driver
pokazywał. I laserowa, nie "zwykła" optyczna. W komplecie były baterie,
ale nawet ich nie rozpakowałem. Chociaż po rozładowaniu eneloopa może
włożę nieładowalne jednak.
Żona do starszej notebookowej ładuje chyba tak jakoś co pół roku, może
trochę rzadziej, dwa R6. W domu mam bardzo starą myszowatą, to co parę
tygodni (4-6) dwa paluchy (ale też już stare, więc słabo trzymają). Może
za jakiś czas dam nowe, to zobaczę jak działają.

Pozdrawiam

DD

Re: myszka
Hello J.F,

Bo użyłeś porządnego akumulatora.

Ale ona nie świeci ciągle...

Trzeba było wsadzić Eneloopy :P
AAA mają bardzo małą pojemność :(

 RoMan
Re: myszka
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F,

No w sumie  ... 5mA jakby brala to 400h mozna by sie spodziewac, a to
jednak 40 dni roboczych po 10h ..

Ile razy spojrze to zawsze swieci :-)

Wsadzilem, duzo lepiej nie bylo :-)

800mAh. i dwa byly, a tu jeden. Znikoma roznica.
W dodatku to nowe bydle ma niebieska diode, to musi przetwornica nap*
:-)
I jasno tak jakby sama dioda brala z 10mA (* 3V)

Widac diabel tkwi w akcelerometrach .. a moze nie, bo ja wlasnie
odlozylem i blyska sobie, z wypelnieniem jakby jednak dosc sporym ...

J.

Re: myszka

Do lodówki też jak zajrzysz to zawsze świeci :>

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Moja nie (ułamało się to co naciskało na wyłącznik i gasiło przy zamykaniu,
trzeba było zmodyfikowac żeby zamknięta nie świeciła, to jej załatwiłem
nieświecenie na stałe ;-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: myszka

u mnie też tak kiedyś pękł plastik od wyłącznika ...  i co ciekawe
okazało się, że energia od małej żaróweczki wystarczyła, by przez noc
całkowicie rozmrozić pracującą lodówkę ;(

--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
Re: myszka

Dziś naprawiałem wentylator wyciągu. Po wyłączeniu Uzas kurdę tak się
długo kręcił jak, jak, jak coś co się bardzo długo kręci ;)

Chciałem nawet nagrać filmik i na youtuba zapodać ale w końcu bateria w
komórce wysiadła :D

--
Piter

Re: myszka

Jak to wyciąg kominowy to napędzała go naturalna konwekcja - u mnie kiedyś
był taki co się bez prądu kręcił - to by był dopiero był hit na YT ;-)

--
Pozdrawiam, Łukasz

Re: myszka

był zdjęty na podłoge hyhy :)