Myślisz, że umiesz lutować?

To obejrzyj:

:-) P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

W dniu 11.02.2016 o 10:32, Paweł Pawłowicz pisze:

Masakra =8-) Jakbym miał odprawiać taki rytuał przy każdym kabelku, to na robotę by mi życia nie starczyło ;-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 10:32:06 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

Wygląda jak strajk włoski :)

BTW, kto pamięta niegdysiejsze zalecenia odnośnie lutowania półprzewodników? Pęseta, odprowadzanie ciepła... :)

Reply to
Jarek P.

Powitanko,

No ale na tego Wellera zarobil. Fajny pomysl z tym "wire holder", ze tez na to nie wpadlem.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu 2016-02-11 o 11:45, Pawel "O'Pajak" pisze:

Ja to właśnie zrobiłem :-) Zrobiłem też dozownik do topnika, ze spiłowanej igły lekarskiej i buteleczki po kroplach do oczu. Działa rewelacyjnie, nawet lepiej, niż ten na filmie.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

W dniu 2016-02-11 o 11:35, Jarek P. pisze:

Gość to robi według instrukcji NASA. W jednym z kolejnych odcinków kobieta czyta instrukcję, a facet robi to tak, jak ona czyta.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

Z czym do ludzi...

:-]

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Paweł Pawłowicz pisze tak:

w technikum tak lutowaliśmy ;)

Reply to
PiteR

Jeden drucik im się urwał :/

Reply to
Mario

Mario pisze:

[..]

Może nie, pewnie po to ta druciarnia żeby móc się dobrać do jakiejś funkcji.

Reply to
AlexY

A jak to jest z tym usuwaniem topnika?

Mam od 10lat albo i 15lat taka paste do lutowania - tlusta, ciemno brazowa. Roztopiona pasta idzie jak lut kapilarnie do gory, tak latwo sie tego nie usunie.

Sama kalafonia moze sprowokowac miedz do korodowania? A ta moja tlusta pasta?

Niektore chinskie kabelki to sa mocno zasniedziale daleko od izolacji. Chyba siarka czy co w niej jest juz powoduje korozje miedzi...

Reply to
forestdumb

Użytkownik napisał:

Który ze standardów ipc

jest tu użyty i na jakim „poziomie”? :-D Pozdrawiam

Reply to
Michał Czarkowski

Paweł Pawłowicz wrote in <news:56bc5515$0$663$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

Z przeciwleglego kranca Wszechswiata:

astro

Witam!

W dniu 2016-02-11 o 10:32, Paweł Pawłowicz pisze:

W temacie lutowania - Mistrzostwa Polski w lutowaniu: http://rsc.zone/

Startuje ktoś? :)

:-)

Reply to
Dykus

Dykus pisze:

Ale dlaczego termin zawodów wybrali w marcu?! Luty byłby zdecydowanie lepszy!

użytkownik astro napisał:

Jaki to styl? Na dziobaka?

Musi on dużo czytał o uszkodzeniach termicznych.

Reply to
vernon.l.pinkley

Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w wiadomości news:n9lc9i$lio$ snipped-for-privacy@usenet.news.interia.pl...

Choroba Parkinsona? Japierpapier, jakby ruchał, a nie lutował... Czy może ja przewrażliwiony jestem?

Reply to
ACMM-033

Dnia Thu, 11 Feb 2016 10:42:36 +0100, Grzegorz Kurczyk napisał(a):

Nie martw sie - jego fachowo polutowany kabelek kosztuje tyle, ze starcza :-)

W dniu 2016-02-12 o 22:08, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Ty się śmiejesz, a on może ma Parkinsona.

Reply to
Mario

Przed hejtem wielkiego Clive'a obejrzyjcie inne jego filmiki :) W/w filmik z LED to film dla beki. Warto uczyć się języków :)

Reply to
Dominik Morawiec